Un site diferit complex unic cu personalitate
O viata dedicata succesului!
Un vis devenit realitate!
Dr. C. TUNA, fondatorul companiei FARMASI:
“Mi-am dedicat întreaga viață schimbării vieții oamenilor!”
Oamenii își petrec toată viața încercând să aducă o schimbare. Mă întreb însă câți dintre noi au schimbat cu adevărat viețile oamenilor sau și-au pus viața în slujba celorlalți.
Copilul din perioada de început a Republicii Turcia, care apoi a devenit absolvent de medicină, și-a ales o altă profesie ce avea să fie utilă omenirii. Prin medicamentele pe care le-a produs de-a lungul anilor, acesta a oferit alinare milioanelor de persoane aflate in momente critice.
A conceput o unitate de producție integrată, care este formată din 5 fabrici unice. În cadrul acestor unități, FARMASI produce în jur de 2.000 de produse cosmeticeși de îngrijire personală distincte, pentru bărbați, femei și copii.
Viziunea FARMASİ constă în realizarea excelenței calitative, dar și de funcționare. Aceste produse asigură o sursă de venit pentru peste 3 milioane de consultanți din întreaga lume, care promovează produse Farmasi, Dr. C. Tuna, Mr. Wipes și Nutriplus pe piețele interne și externe.
Unitățile FARMASİ au o capacitate zilnică de peste 1 milion de bucăți, fiind în acest context cea mai mare fabrică din Turcia și una dintre cele mai mari din Europa. Toate aceste reușite sunt susținute de viziunea noastră pentru realizarea excelenței.
ISTORIC
• 1941 - a absolvit Facultatea de Medicina Goethe din Germania
• 1950 - a inceput sa creeze propriile formule
• 2004 - lansarea bradului Farmasi
• 2009 - aparitia brandului Dr.C.Tuna
• 2010 - a devenit companie de vanzari directe in Turcia
• 2014 - aparitia brandului Mr. Wipes
• 2015 - lansarea brandului Nutriplus
• 2016 - lansarea pe 16 piete internationale ca si companie cu model de business, vanzare directa
• 2017 - fondatorul companiei, Dr.C.Tuna, a incetat din viata
• 2017 - extinderea afacerii Farmasi (sistem MLM) in 24 de tari;
• 2018 - produsele Farmasi sunt disponibile in 125 tari
• 2018 – compania acopera 25 piete internationale cu model de business vanzari directe
• 2019 – lansarea companiei in Romania (sistem MLM)
MUZEUL
Dr. Cevdet Tuna



















FABRICA FARMACITY
Compania FARMASI are o experiență de peste 70 de ani în industria produselor cosmetice și a sănătății!
Este producător, retailer și companie internațională de vânzări directe pe segmentul de produse de înfrumusețare, de îngrijire personală, a locuinței și de wellness.
Călătoria a început cu mult timp în urmă, ca producător farmaceutic în anul 1950, prin Fondatorul nostru Dr. Cevdet Tuna.
După ce a absolvit Facultatea de Medicină de la Institutul Geothe, din Germania a pus bazele laboratorului Tan, unde a formulat sute de medicamente.
Tan Medical Storage a fost fondat pentru a procura ingredientele esențiale pentru sprijinirea celor 14.000 de farmacii.
Afacerea a fost extinsă cu produse lichide, fabricate sub numele Tan-Alize Kozmetik.
Dr. C. Tuna si-a extins activitatea în îngrijire personală și cosmetice, alături de fiul său Hakan Tuna, în 1985.
Farmasi a fost fondată în anul 2003, iar in anul 2009 a fost creat și brandul Dr. C. Tuna.
Clasata pe Locul I în ceea ce privește exportul, Farmasi a continuat cu un model de business de vânzarea directă a produselor sale.
Aflată în Omerli, Istanbul, înconjurată de păduri, unitatea de producție Farmasi se bucură să asigure un portofoliu de peste 2000 de produse.
Fabrica este situată pe un teren cu o suprafață de 360 000 m2 și este formată din 5 unități integrate care folosesc tehnologie de ultimă generație pentru a produce produse de îngrijire personală, machiaj, parfumuri, precum și ambalajele din materiale plastice și tuburi laminate.
AMPLASAMENT FABRICA

VEDERE LATERALA

VEDERE CENTRALA































În portofoliul Farmasi există o mare varietate de produse, de la cele de machiaj și parfumuri până la îngrijire personală. De asemenea, deține brandurile Dr. C. Tuna (produse cu efect curativ), Mr. Wipes (detergenți pentru intretinerea hainelor si a locuintei) respectiv Nutriplus (produse wellness).
Toate aceste produse sunt inovate in Centru de Cercetare din cadrul fabricii si dupa mai multe testari si certificari in laboratoare proprii si internationale produsul finit ajunge pe piata.
Tot in incinta fabricii se afla si un superb Centru de Inovare, unde fiecare produs este prezentat intr-o maniera eleganta la loc de cinste.
CENTRU DE INOVARE








































Compania FARMASI este una dintre companiile de vânzări directe cu cea mai rapidă creștere, având peste 3 milioane de Consultanți (in anul 2019).
Succesul Farmasi în vânzarea de tip retail a produselor cosmetice nu a încetinit ritmul de creștere al companiei.
- In 2010, Consiliul de Administrație al Farmasi a decis să pătrundă în lumea companiilor de tip MLM (Multi Level Marketing), iar prima experiență au avut-o în Turcia.
- Actualul președinte al consiliului, Omer Hakan Tuna, privește această nouă strategie ca o schimbare în viețile oamenilor, oferindu-le posibilitatea de a obține câștiguri în bani.
- Cu noul sistem de vanzare directa (Multi Level Marketing) acum Farmasi isi desfasoara activitatea în 25 de țări iar cu produse exportate in sistem en-gros, (farmacii si magazine de specialitate, etc) in 125 de tari. Acestea au ajuns la peste 350 milioane de cumparatori.
Sprijinită de 3 generații, familia Tuna prin Farmasi își atinge obiectivele și continua să crească.
Cu o structura foarte dinamică, Farmasi își conturează cu ușurință strategia și lanseaza constant pe piata produse noi pentru a fi cu un pas înaintea concurenților.
- In cadrul companiei exista un departament format din peste 25 de cercetatori chimisti, specialisti in acest domeniu care lucreaza permanent la descoperirea unor noi formule de produse din toate categoriile pe care Farmasi le comercializeaza.
- Toate produsele oferite de Farmasi sunt preparate din plante cultivate in gradinile si serele proprii, amplasate in zone nepoluate, ecologice.
- Se pune foarte mare accent pe calitatea produselor, pe igienizarea si dezinfectarea utilajelor dupa fiecare schimb de tura, echipament de protectie pentru fiecare angajat sau vizitator, etc.
Noul depozit FARMASI ROMANIA
2020
REALIZARI ROMANIA
RECORDURI
Peste 100 Directori, calificati in mai putin de 11 luni de la lansare (2020).
40.000 lei/luna este cel mai mare comision obtinut in mai putin de un an (2020)
Peste 250 de Manageri intr-un singur an, cu comisioane peste 5000 lei/luna (2020).
Servicii de inalta calitate (99% din produsele comandate de reprezentanti au fost pe stoc in depozit iar livrarea coletelor la domiciliu promta, chiar daca dezvoltarea companiei a influentat foarte mult dinamica transportului / 2020).
Inaugurarea unui nou depozit de 3000 mp, in Bucuresti (2019).
Serviciu Call Center si Customer Service foarte eficiente intr-un timp foarte scurt (2019).
Produsul care a doborat toate recordurile in SUA, este un ruj Farmasi! In primele 2 ore de la lansarea oficiala, s-au vandut rujuri VFX ELITE in valoare de 3 milioane de dolari (2021)!
REALIZARI la nivel mondial
Desi este cea mai tanara companie din lume (intrata pe piata internationala doar de 4 ani), Farmasi are 11 persoane care castiga peste 10 mii de dolari/luna (2019).
Singura companie din Turcia care a vandut in luna aprilie 2020, produse in valoare de 15 milioane de dolari.
Romania a fost Startup-ul cu cea mai rapida crestere (2019)
Este compania care a atins intr-un timp foarte scurt, 100.000 de Consultant (2019).
Farmasi este compania care a atins cel mai repede in America o cifra de afaceri de 10 milioane de dolari/luna (2019).
Este cea mai mare companie cu vanzare directa din Turcia, deci LIDER ABSOLUT (2020).
In urmatorii 2 ani, Farmasi se lanseaza si in Mexic, Canada, Malaezia, China, Japonia si Germania (2020).
INFORMATII MEDIA
Companie turceasca clasata pentru prima data pe locul 32 in topul celor 100 cele mai mari companii de vanzari directe din lume (vezi video)!
- Farmasi a obținut statutul de prima companie turcească, clasată pe locul 32, conform celui mai important site de vânzări directe din lume, “Direct Selling News”, 2020 (pe baza vânzărilor din 2019).
- Fiind prima firmă turcească printre cei mai mari 100 vânzători direcți la nivel global, Farmasi este sursă de inspirație și un model pentru alte firme turcești.
- FARMASİ își menține poziția de lider pe piață în Turcia, conducând peste alte mărci recunoscute la nivel mondial în sectorul vânzărilor directe.
FARMASI PENTRU O LUME MAI BUNA!

CERTIFICARI INTERNATIONALE








Un vis devenit realitate!
Sanatate si infrumusetare cu produse 100% naturale!
Aceasta a fost viata d-lui Dr. Cevdet Tuna!
SFATUL MEU!
Daca te-a impresionat povestea, implicarea si dorinta Dr. Cevdet Tuna de a schimba cu adevarat vietile oamenilor si te regasesti in acest concept, vino in echipa mea si haide sa ducem mai departe “VISUL” Farmasi impreuna!
Inscrierea este GRATUITA! Te astept cu drag!