DESPRE FARMASI

iMAGINILE FAC CAT O MIE DE CUVINTE!

Bun venit in lumea mea!

O LUME FASCINANTA SI PLINA DE PROVOCARI

5/5

Un site diferit complex unic cu personalitate

O viata dedicata succesului!
Un vis devenit realitate!

Dr. C. TUNA, fondatorul companiei FARMASI:

 

“Mi-am dedicat întreaga viață schimbării vieții oamenilor!”

     Oamenii își petrec toată viața încercând să aducă o schimbare. Mă întreb însă câți dintre noi au schimbat cu adevărat viețile oamenilor sau și-au pus viața în slujba celorlalți.

     Copilul din perioada de început a Republicii Turcia, care apoi a devenit absolvent de medicină, și-a ales o altă profesie ce avea să fie utilă omenirii. Prin medicamentele pe care le-a produs de-a lungul anilor, acesta a oferit alinare milioanelor  de persoane aflate in momente critice.

     A conceput o unitate de producție integrată, formată din 10 fabrici unice, raspandite pe o suprafata de 300.000 de metri patrati. În cadrul acestor unități, in anul 2019, FARMASI producea peste 2.000 de produse cosmetice, nutritive și de îngrijire personală distincte, pentru bărbați, femei și copii, ajungand ca in anul 2023 sa aiba o crestere anuala de peste 250 de produse noi la nivel global.

     Viziunea FARMASİ constă în realizarea excelenței calitative, dar și de funcționare. Aceste produse asigură o sursă de venit pentru peste 4 milioane de beauty influenceri din întreaga lume, care promovează produsele  Farmasi, Dr. C. Tuna și Nutriplus pe piețele interne și externe.

     Unitățile FARMASİ au o capacitate zilnică de peste 4 milioane de bucăți, fiind în acest context cea mai mare fabrică din Turcia și una dintre cele mai mari din Europa. Toate aceste reușite sunt susținute de viziunea noastră pentru realizarea excelenței.

MUZEUL
Dr. Cevdet Tuna

Farmasi by Antonela Roman

FABRICA FARMACITY

Una dintre cele mai mari fabrici din EUROPA!

      Compania FARMASI are o experiență de peste 73 de ani în industria produselor cosmetice și a sănătății!  

 

      Este producător, retailer și companie internațională de vânzări directe pe segmentul de produse de înfrumusețare, nutritie, îngrijire personală,  și wellness.  

 

      Călătoria a început cu mult timp în urmă (anul 1950), prin fondatorul Dr. Cevdet Tuna, care a infiintat una dintre primele fabrici de produse farmaceutice din Turcia (Tege Pharmaceutical Factory) si a creat formulele primelor produse medicinale de pe piata (sirop si pastile de tuse, calmante, unguent pentru arsuri).

 

      După ce a absolvit Facultatea de Medicină de la Institutul Geothe, din Germania a pus bazele laboratorului Tan, unde a formulat sute de medicamente.

 

      Tan Medical Storage a fost fondat pentru a procura ingredientele esențiale pentru sprijinirea celor 14.000 de farmacii.

 

      Afacerea a fost extinsă cu produse lichide, fabricate sub numele Tan-Alize Kozmetik.

      Dr. C. Tuna si-a extins activitatea în îngrijire personală și cosmetice, alături de fiul său Hakan Tuna, în 1985.

 

      Farmasi a fost fondată în anul 2003, iar in anul 2009 a fost creat și brandul Dr. C. Tuna. 

 

      Clasata pe Locul I în ceea ce privește exportul, Farmasi a continuat dezvoltarea modelului de business care ia adus multe beneficii (vânzare directă) .

 

      Aflată în Omerli, Istanbul, înconjurată de păduri, unitatea de producție Farmasi asigura un portofoliu de peste 2000 de produse (2019), continuand cu o crestere anuala de circa 250 de produse noi.

 

      Fabrica este situată pe un teren cu o suprafață de 300 000 m2 și este formată din 10 unități integrate care folosesc tehnologie de ultimă generație pentru a produce produse cosmetice, nutritive, de îngrijire personală, machiaj si parfumuri.

 

      Pentru a garanta calitatea produselor, compania produce in cadrul fabricii absolut toate ambalajele necesare tuturor categoriilor de produse.

AMPLASAMENT FABRICA

VEDERE LATERALA

VEDERE CENTRALA

Farmasi by Antonela Roman

SKY TOWER
Sediul Farmasi ROMANIA

CAMPUS FARMASI
MIAMI FLORIDA

DEPOZIT
Farmasi ROMANIA

CAMPUS FARMASI
ISTANBUL TURCIA

Farmasi by Antonela Roman

      În portofoliul Farmasi există o mare varietate de produse, de la cele de machiaj și parfumuri până la nutritie si îngrijire personală. De asemenea, deține brandurile  Dr. C. Tuna (produse cu efect curativ), Farmasi (produse pentru ingrijire personala, machiaj), respectiv Nutriplus (produse nutritive). 

     Toate aceste produse sunt analizate in Centru de Cercetare din cadrul fabricii si dupa mai multe testari si certificari in laboratoare proprii si internationale produsul finit ajunge pe piata.

      Tot in incinta fabricii se afla si un superb Centru de Inovare, unde fiecare produs inovat este prezentat intr-o maniera eleganta si pus la loc de cinste.

CENTRU DE INOVARE

Farmasi by Antonela Roman

     

      Compania FARMASI este una dintre companiile internationale de vânzări directe cu cea mai rapidă creștere, având peste 3 milioane de consultanți (in anul 2019).

 

      Succesul Farmasi în vânzarea de tip retail a produselor cosmetice nu a încetinit ritmul de creștere al companiei.

 

  • In 2010, Consiliul de Administrație al Farmasi a decis să pătrundă în lumea companiilor de tip MLM (Multi Level Marketing), iar prima experiență au avut-o în Turcia.
  • Actualul președinte al consiliului, Omer Hakan Tuna, privește  această nouă strategie  ca o schimbare în viețile oamenilor, oferindu-le posibilitatea de a obține câștiguri în bani.
  • Cu noul sistem de vanzare directa (MLM) acum Farmasi isi desfasoara activitatea în peste 33 de țări iar cu produse exportate in sistem en-gros, (farmacii si magazine de specialitate, etc) in 125 de tari. In anul 2019, acestea au ajuns la peste 350 milioane de cumparatori.

 

      Sprijinită de 3 generații, familia Tuna prin Farmasi își atinge obiectivele și continua să crească.

 

    Cu o structura foarte dinamică, Farmasi își conturează cu ușurință strategia și lanseaza constant pe piata produse noi pentru a fi cu un pas înaintea concurenților.

 

  • In cadrul companiei exista un departament format din peste 25 de cercetatori chimisti, specialisti in acest domeniu care lucreaza permanent la descoperirea unor noi formule de produse din toate categoriile pe care Farmasi le comercializeaza.
  • Toate produsele oferite de Farmasi sunt preparate din plante cultivate in gradinile si serele proprii, amplasate in zone nepoluate, ecologice.
  • Se pune foarte mare accent pe calitatea produselor, pe igienizarea si dezinfectarea utilajelor dupa fiecare schimb de tura, echipament de protectie pentru fiecare angajat sau vizitator, etc.
Farmasi by Antonela Roman

Noul depozit FARMASI ROMANIA

2020

Farmasi by Antonela Roman

REALIZARI

Desi era cea mai tanara companie din lume (intrata pe piata internationala doar de 4 ani), Farmasi avea in anul 2019, 11 persoane care castigau peste 10 mii de dolari/luna.

Romania a fost Startup-ul cu cea mai rapida crestere (2019)

Este compania care a atins intr-un timp foarte scurt, 100.000 de Consultanti (2019).

Farmasi este compania care a atins cel mai repede in America o cifra de afaceri de 10 milioane de dolari/luna (2019).

Este cea mai mare companie cu vanzare directa din Turcia, deci LIDER ABSOLUT (2020).

Singura companie din Turcia care a vandut in luna aprilie 2020, produse in valoare de 15 milioane de dolari.

Produsul care a doborat toate recordurile in SUA, este un ruj Farmasi! In primele 2 ore de la lansarea oficiala, s-au vandut rujuri VFX ELITE in valoare de 3 milioane de dolari (2021)!

In 2022, Farmasi a deschis piata in Ungaria.

In 2023, Farmasi sa globalizat!

LA NIVEL GLOBAL

In 2023, Farmasi sa lansat in Mexic, Canada, Spania, Germania, Republica Dominicana, Portugalia, USA, Columbia, Republica Moldova, urmeaza Italia, Franta, Marea Britanie, Malaezia, China si Japonia.

Farmasi a implementat sistemul Network Marketing (vanzare directa) in 33 tari (Albania, Belarus, Bosnia, Canada, Columbia, Cehia, Croatia, Cipru, Republica Dominicana, Ecuador, Georgia, Germania, Hungaria, Kosovo, Macedonia, Mauritius, Mexic, Republica Moldova, Muntenegru, Maroc, Oman, Peru, Polonia, Portugalia, Romania, Serbia, Spania, Slovacia, Slovenia, Ucraina, USA, Tunisia, Turcia).

Farmasi lanseaza anual mai mult de 250 de produse noi la nivel global.

Peste 500 de produse inovatoare in 3 categorii principale recunoscute pentru calitatea lor superioara.

Compania de vanzari directe din lume de pe locul 28, este Farmasi!

Are peste 4 milioane de Beauty Influenceri la nivel global!

Are peste 1.500 de angajati la nivel global!

Farmasi by Antonela Roman

RECORDURI

Peste 100 Directori, calificati in mai putin de 11 luni de la lansare (2020).

40.000 lei/luna este cel mai mare comision obtinut in mai putin de un an (2020)

Peste 250 de Manageri intr-un singur an, cu comisioane peste 5000 lei/luna (2020).

Farmasi by Antonela Roman

INFORMATII MEDIA

Companie turceasca clasata pentru prima data pe locul 32 in topul celor 100 cele mai mari companii de vanzari directe din lume !

  •       Farmasi a obținut statutul de prima companie turcească, clasată pe locul 32, conform celui mai important site de vânzări directe din lume, “Direct Selling News”, 2020 (pe baza vânzărilor din 2019).
  •       Fiind prima firmă turcească printre cei mai mari 100 vânzători direcți la nivel global, Farmasi este sursă de inspirație și un model pentru alte firme turcești.
  •       FARMASİ își menține poziția de lider pe piață în Turcia, conducând peste alte mărci recunoscute la nivel mondial în sectorul vânzărilor directe.
Farmasi by Antonela Roman

FARMASI PENTRU O LUME MAI BUNA!

Farmasi by Antonela Roman
O viata dedicata succesului!
Un vis devenit realitate!
Sanatate si infrumusetare cu produse 100% naturale!
Aceasta a fost viata d-lui Dr. Cevdet Tuna!

SFATUL MEU!

Daca te-a impresionat povestea, implicarea si dorinta Dr. Cevdet Tuna de a schimba cu adevarat vietile oamenilor si te regasesti in acest concept, vino in echipa mea si haide sa ducem mai departe “VISUL” Farmasi impreuna! Te astept cu drag!

Farmasi by Antonela Roman
Farmasi by Antonela Roman
error: Acest continut este protejat!