Farmasi by Antonela Roman

POLITICI SI PROCEDURI

Farmasi by Antonela Roman

1.0 INTRODUCERE


1.1 Declara╚Ťie comun de angajament


Obiectivul Farmasi Cosmetics Ro SRL, cu sediul in Bucuresti, Str. Dr. Iacob Felix nr. 87, Felix Office Building, biroul 4, sectiunea 4.4.5, sector 1, avand CUI 40660260, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/2140/2019 (ÔÇťFarmasi", "Societatea", "Noi" sau "Noastr─â") este de a oferi produse ╚Öi servicii excep╚Ťionale consumatorilor. Acest lucru este posibil numai cu sprijinul ╚Öi pasiunea membrilor s─âi din organiza╚Ťia de v├ónz─âri Farmasi (cunoscu╚Ťi sub numele de ÔÇ×ConsultantÔÇŁ).


1.2 Scopul politicilor și data intrării în vigoare


A. Pentru a defini ├«n mod clar rela╚Ťia care exist─â ├«ntre noi ╚Öi dvs. ╚Öi pentru a stabili ├«n mod explicit un standard pentru un comportament profesional acceptabil, prezent─âm aceste politici ╚Öi proceduri.


B. ├Än calitate de Consultant, vi se cere s─â respecta╚Ťi:


To╚Ťi termenii ╚Öi condi╚Ťiile stabilite ├«n Contractul de Consultant, precum si Termenii de Utilizare, Termeni si Conditii SI Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal, informatii disponibile pe site www.farmasi.ro
Legislatia in vigoare care vizeaz─â afacerea dvs. Farmasi
Aceste politici și proceduri.
C. Consultantul trebuie s─â examineze cu aten╚Ťie informa╚Ťiile din aceste politici ╚Öi proceduri. Dac─â ave╚Ťi ├«ntreb─âri cu privire la o politic─â sau o regul─â, v─â ├«ncuraj─âm s─â c─âuta╚Ťi un r─âspuns de la Sponsorul dvs. (a╚Öa cum este definit ├«n glosarul termenilor). ├Än cazul ├«n care Sponsorul dvs. ori Regionalul zonei dvs. nu va pot furniza clarific─ârile corespunz─âtoare, va incurajam sa contactati departamentul de Relatii cu Clientii Farmasi prin sectiunea Suport Consultant sau la numarul de telefon 031 630 04 94 (Luni-Vineri: 08:00-17:00).


D. Aceste politici ╚Öi proceduri vor intra ├«n vigoare la data de 1 Aprilie 2019 (ÔÇ×Data intr─ârii ├«n vigoareÔÇŁ).

1.3 Aceste politici și proceduri și planul de compensare sunt incluse în Contractul de Consultant


A. Pe parcursul acestor politici, atunci c├ónd se utilizeaz─â termenul ÔÇ×ContractÔÇŁ, acesta se refer─â ├«n mod colectiv la Contractul de Consultant, la aceste politici ╚Öi proceduri ╚Öi la planul de compensare al Companiei.


B. Este responsabilitatea unui Sponsor să furnizeze fiecărui solicitant versiunea cea mai recentă a acestor politici și proceduri și a planului de compensare al Companiei înainte de încheierea unui Contract de Consultant.

1.4 Modific─âri

A. In cazul in care se va impune din motive externe sau interne, ne rezerv─âm dreptul de a modifica ocazional Contractul. ├Än plus, Compania poate modifica pre╚Ťurile pentru toate produsele ├«n orice moment ├«n viitor.


B. Orice astfel de modificare va intra în vigoare imediat după notificarea prin oricare din următoarele metode:


Publicarea pe site-ul oficial al Companiei;
E-mail;
Newsletter-ele sau canalele de comunicare ale Companiei.
C. ├Än╚Ťelege╚Ťi c─â orice activitate continu─â, comand─â, acceptare a unui angajament sau a unei pl─â╚Ťi de bonusuri sau a altui beneficiu primit de un Consultant ├«n temeiul prezentului Contract constituie acceptarea acestui Contract ├«n totalitate, cu orice modific─âri.


1.5 Întârzieri


Farmasi nu este r─âspunz─âtoare pentru ├«nt├órzieri sau nerespect─âri ale obliga╚Ťiilor sale atunci c├ónd o astfel de nerespectare se datoreaz─â unor circumstan╚Ťe dincolo de controlul s─âu rezonabil. Aceasta include, f─âr─â limitare, greve, dificult─â╚Ťi de munc─â, dificult─â╚Ťi de transport, revolte, r─âzboaie, incendii ╚Öi/sau condi╚Ťii meteorologice, deficien╚Ťe ale sursei de aprovizionare, decrete sau ordine guvernamentale.


2.0 PRINCIPII DE BAZ─é

2.1 Cum devii Consultant

A. Calitatea de Consultant presupune ca puteti comanda produse pentru uz personal sau puteti, in cadrul activitatii Dvs. profesionale, sa revindeti Produsele Societatii cel putin la nivelul pre╚Ťului de catalog, ╚Öi s─â promovati brandul Societatii, respectiv numele Farmasi ╚Öi Produsele Societ─â╚Ťii, pe baza unui comision ╚Öi a unui sistem de bonusare, situatie in care va trebui sa semnati si un contract separat, in format material. Prin urmare, daca nu va contactam noi dupa inscrierea ca si Consultant, potrivit prezentei, pentru semnarea contractului, va rugam sa ne contactati din sectiunea Suport Consultant sau la numarul de telefon 031 630 04 94.


B. Pentru a deveni Consultant, va trebui:

- sa accesati Formularul online de inscriere;

- sa-l completati cu datele solicitate, respectiv: nume si prenume, adresa de email, data nasterii, sex, adresa, cod postal, numar de telefon mobil, codul sponsorului - daca doriti sa deveniti Consultant la recomandarea unui alt Consultant al Societatii care are calitatea de sponsor, respectiv un nivel de experienta si vanzari in cadrul Societatii de un anumit nivel, situatie in care acest sponsor va fi recompensate pentru vanzarile pe care Dvs. le veti face;
- sponsorul ales poate fi inscris pe teritoriul Romaniei sau al Ungariei. Inscrierea noului consultant trebuie insa efectuata in functie de resedinta sa. De exemplu, un cetatean roman va putea fi inscris in structura unui sponsor din Ungaria, insa cel dintai nu isi va putea crea contul pe www.farmasi.hu, ci pe www.farmasi.ro.

- prin bifarea ÔÇťcasutelorÔÇŁ corespunzatoare pe Website, sa acceptati Termenii si Conditiile, Politica de protectia datelor, sa mentionati daca sotul sau o ruda de gradul 1 sau 2 a Dvs. sau a sotului, a mai fost Consultant Farmasi;

- optional, sa bifati daca doriti primirea de informari coemrciale/de marketing nesolicitate de la Societate. Mentionam ca accesarea serviciilor noastre nu este niciodata conditionata de abonarea la primirea de astfel de comunicari comerciale. Nu reprezinta comunicari comerciale, in sensul prezentei sectiuni, furnizarea de catre noi a informatiilor, brosurilor, cataloagelor de care aveti nevoie sau de care ati putea fi interesat in desfasurarea activitatii dumneavoastra de consultant.


C. Mentiuni suplimentare referitoare la inscrierea ca si Consultant

- In cazul in care un potential consultant doreste sa se inscrie in Farmasi, iar in familia sa exista deja un consultant Farmasi, este obligatoriu ca acesta sa se inregistreze in echipa membrului de familie. Aceasta regula este aplicata pentru rudele de gradul 1 si 2 de sange sau prin alianta (mama si tatal potentialului candidat si/sau al sotului/sotiei, copiii si/sau nepotii potentialului candidat, fratii acestuia sau ai sotului/sotiei, bunica si bunicul sau si/sau al sotului/sotiei). Este interzis ca sotul unui consultant si rudele de sange si prin alianta de gradul 1 si 2 enumerate mai sus sa fie inregistrate sub grupuri/sponsori diferiti. In cazuri exceptionale, trebuie obtinuta aprobarea scrisa a managementului companiei.


- In cazul primirii unei reclamatii scrise referitoare la activitatea unui Consultant pe mai multe conturi inregistrate pe nume diferite, in structuri diferite, cererea se va analiza si va fi aplicata decizia finala a managementului companiei.


2.2 Înregistrarea și înscrierea unui Consultant


Pute╚Ťi s─â transmite╚Ťi Contractul dvs. semnat de Consultant prin po╚Öt─â sau prin curierat rapid. Cererea trebuie primit─â ├«n termen de treizeci (30) zile lucr─âtoare de la ├«nscrierea dvs., pentru a primi beneficii destinate Consultantilor eligibili pentru planul de bonusare. In cazul in care contractul de Consultant nu este primit ├«n termenul mentionat, Farmasi isi rezerva dreptul de a nu acorda plata bonusurilor p├ón─â la primirea contractului in format material.


Documentele semnate, inclusiv, dar f─âr─â a se limita la Contractele de Consultant, sunt contracte cu caracter juridic obligatoriu care nu trebuie modificate ├«n niciun fel dup─â ├«ncheiere. Informa╚Ťiile false sau ├«n╚Öel─âtoare, semn─âturile false sau modific─ârile aduse oric─ârui document, inclusiv formularelor de ├«nregistrare a afacerilor, efectuate dup─â ce un document a fost ├«ncheiat, pot duce la sanc╚Ťiuni, p├ón─â la ├«ncetarea involuntar─â a afacerii Farmasi a Consultantului.


2.3 Drepturi acordate


Farmasi v─â acord─â ├«n calitate de Consultant dreptul neexclusiv, pe baza termenilor ╚Öi condi╚Ťiilor cuprinse ├«n Contract ╚Öi ├«n aceste politici ╚Öi proceduri, la urm─âtoarele:


Capacitatea de a achizi╚Ťiona, vinde ╚Öi promova produsele ╚Öi serviciile Farmasi;
Sponsorizarea de noi Consultanti si Clienti, construirea unei organiza╚Ťii de v├ónz─âri ╚Öi c├ó╚Ötigarea de comisioane pentru v├ónz─ârile personale ╚Öi ale liniei de reprezentan╚Ťi de produse Farmasi.

2.4 Numere de identificare

La ├«nscriere, v─â vom furniza un num─âr unic de identificare Farmasi. Acest num─âr va fi folosit pentru identificarea in baza de date, pentru a structura organiza╚Ťii ╚Öi a urm─âri comisioanele ╚Öi bonusurile.


2.5 Persoane juridice

Un Consultant își poate schimba statutul din Persoana Fizica in Persoana Juridica prin comunicarea Numarului Unic de Inregistrare al firmei sale (CUI), precum si numele acesteia, printr-o sesizare scrisa din sectiunea Suport Consultant. Facturile Consultantului vor incepe a fi emise pe firma din momentul confirmarii din partea Farmasi a actualizarii datelor in sistem. In termen de maxim treizeci (30) de zile lucratoare este necesar sa fie transmis catre noi si contractul pe persoana juridica semnat de catre Consultant. De asemenea, plata comisionului pe persoana juridica va fi posibila incepand cu luna actualizarii datelor, nu si retroactiv.


2.6 Rela╚Ťii de afaceri independente; Desp─âgubire pentru ac╚Ťiuni

A. In calitate de Consultant sunte╚Ťi un contractor independent ╚Öi nu un cump─âr─âtor de franciz─â sau de oportunitate de afaceri. ├Än consecin╚Ť─â, succesul fiec─ârui Consultant depinde ├«n ├«ntregime de eforturile sale independente.


B. Contractul dintre dvs. ╚Öi noi nu creeaz─â o rela╚Ťie angajator-angajat, un parteneriat sau o asociere. Un Consultant nu va fi tratat ca un angajat al Farmasi ├«n niciun scop, inclusiv, f─âr─â limitare, ├«n scopuri fiscale sau de stat. Daca veti revinde Produsele, veti fi unic raspunzator pentru desfasurarea acestei activitati, in conformitate cu dispozitiile legale, pentru plata oricarui impozit pe venit la care ati fi obligat, potrivit dispozitiilor legale, pentru depunerea oricaror declaratii fiscale, Societatea neavand nicio obligatie sau raspundere in acest sens. In aceasta situatie insa, nu veti face niciun demers care sa prejudicieze imaginea Farmasi, calitatea Produselor, nu veti savarsi acte de contrafacere a Produselor sau drepturilor de proprietate intelectuala ale Farmasi, nu veti savarsi acte de concurenta neloiala fata de Farmasi.


C. Dumneavoastr─â, ├«n calitate de Consultant, nu ave╚Ťi nicio autoritate expres─â sau implicit─â de a v─â asuma obliga╚Ťii sau angajamente ├«n numele Farmasi sau pentru Companie. Fiecare Consultant, indiferent dac─â ac╚Ťioneaz─â ca administrator al unei entitati juridice sau ca persoan─â fizic─â, stabile╚Öte obiective ╚Öi metode de operare ╚Öi v├ónzare, at├óta timp c├ót respect─â prevederile Contractului incheiat cu Farmasi, aceste politici ╚Öi proceduri ╚Öi legisla╚Ťia aplicabil─â.


D. Sunte╚Ťi pe deplin r─âspunz─âtor pentru toate comunic─ârile dvs. verbale ╚Öi scrise cu privire la produsele, serviciile ╚Öi planul de compensare al Farmasi, care nu sunt cuprinse ├«n mod explicit ├«n materialele oficiale ale Companiei. Consultantii vor desp─âgubi ╚Öi proteja Farmasi, pe administratorii, directorii, angaja╚Ťii, furnizorii de produse ╚Öi agen╚Ťii s─âi pentru orice r─âspundere, inclusiv hot─âr├óri judec─âtore╚Öti, sanc╚Ťiuni civile, ramburs─âri, onorarii avoca╚Ťiale ╚Öi cheltuieli de judecat─â suportate de Farmasi ca rezultat al declara╚Ťiilor sau ac╚Ťiunilor neautorizate ale Consultantului. Aceast─â prevedere este valabila chiar si dupa ├«ncetarea Contractului de Consultant.


2.7 Erori sau întrebări

Dac─â un Consultant are ├«ntreb─âri sau crede c─â au fost comise erori privind comisioanele, bonusurile, rapoartele de afaceri, comenzile sau taxele, Compania solicit─â transmiterea oric─âror ├«ntreb─âri prin sectiunea Suport Consultant ├«n termen de treizeci (30) de zile de la data erorii sau incidentului ├«n cauz─â. Consultantul renun╚Ť─â ├«n mod expres la orice astfel de erori, omisiuni sau probleme care nu au fost raportate ├«n acest termen de treizeci de zile.


3.0 RESPONSABILITĂȚILE SI OBLIGATIILE UNUI CONSULTANT FARMASI


3.1 Consultantul trebuie s─â ├«ndeplineasc─â, personal sau prin prepu╚Öii s─âi, obliga┼úiile ce decurg din ├«mputernicirea care ├«i este dat─â, cu bun─â-credin┼ú─â ┼či loialitate. ├Än mod special, Consultantul este obligat:


A. s─â achite contravaloarea produselor comandate odat─â cu comanda cu cardul online sau odat─â cu livrarea prin ramburs la curier;


B. s─â ├«i procure ┼či s─â ├«i comunice Societ─â╚Ťii informa┼úiile care l-ar putea interesa pe acesta privitoare la regiunile stabilite ├«n contract, precum ┼či s─â comunice toate celelalte informa┼úii necesare de care dispune;


C. s─â depun─â diligen┼úele necesare pentru negocierea ┼či v├ónzarea produselor Societ─â╚Ťii pentru care este ├«mputernicit, astfel ├«nc├ót s─â conduc─â la cre╚Öterea volumului de v├ónz─âri de produse Farmasi;


D. s─â ofere cump─âr─âtorilor s─âi ├«n mod gratuit mostre pentru testarea produselor, cataloage de prezentare sau alte astfel de produse destinate promov─ârii brandului ╚Öi produselor Societ─â╚Ťii;


E. să respecte instrucţiunile rezonabile primite de la Societate;


F. s─â depoziteze produsele, mostrele sau e┼čantioanele ├«ntr-o modalitate care s─â asigure identificarea lor ╚Öi p─âstrarea lor ├«n condi╚Ťii adecvate potrivit specificului produselor, orice alterare, deteriorare, distrugere ulterioar─â pred─ârii acestora de la Societate la Consultant nefiind imputabil─â Societ─â╚Ťii;


G. s─â prezinte cump─âr─âtorilor s─âi informa╚Ťii privind produsele Societ─â╚Ťii ├«n mod corect ╚Öi complet;


H. s─â promoveze brandul Farmasi ├«n condi╚Ťii de loialitate;

3.2 Substituirea

Consultantului în tot sau în parte este supusă regulilor aplicabile în materia contractului de mandat.

3.3 Consultantul, la momentul ├«nscrierii, va opta s─â fac─â parte dintr-o anumita echipa, a unui Consultant ├«nregistrat. Ulterior, Consultantul nu mai poate solicita mutarea dintr-o echipa in alta. Se accept─â excep╚Ťii de la aceast─â condi╚Ťie doar dac─â exist─â motive ├«ntemeiate, iar solicitarea este trimis─â ├«n scris ╚Öi aprobat─â de Societate.


3.4 Consultantul care se afl─â ├«n imposibilitate de a continua executarea obliga┼úiilor ce ├«i revin trebuie s─â ├«n┼čtiin┼úeze de ├«ndat─â Societatea, sub sanc┼úiunea pl─â┼úii de daune-interese.



3.5 Adrese corecte


A. Este responsabilitatea oricărui Consultant să se asigure că Farmasi are adresa corectă de expediere înainte de trimiterea oricărei comenzi.


B. Adaugarea precum si modificarea adreselor de livrare se poate face direct din pagina fiecarui Consultant, in momentul plasarii comenzii.


3.6 Formare și conducere

A. Fiecare consultant are obligatia de a-╚Öi desf─â╚Öur─â activitatea ├«n conformitate cu politicile ╚Öi procedurile interne. Sponsorii ar trebui s─â aib─â contacte ╚Öi s─â comunice permanent cu cei din organiza╚Ťiile lor descendente. Exemplele de comunicare pot include, dar nu se limiteaz─â la newslettere, coresponden╚Ť─â scris─â, telefon, contact, apeluri de echip─â, apeluri voce, e-mail, ├«nt├ólniri personale s.a.m.d.


B. Un Consultant Sponsor are responsabilitatea de a monitoriza consultantii din organiza╚Ťiile lor descendente pentru a se asigura c─â acestia nu au preten╚Ťii inadecvate cu privire la produse sau activitate ╚Öi nu se angajeaz─â ├«n comportamente ilegale sau inadecvate. La cerere, un Consultant ar trebui s─â poat─â furniza Companiei dovezi documentate privind ├«ndeplinirea continu─â a responsabilit─â╚Ťilor Sponsorului.


C. Sponsorii sunt ├«ncuraja╚Ťi s─â motiveze ╚Öi s─â antreneze noii Consultanti asupra produselor ╚Öi serviciilor Companiei, tehnicilor eficiente de v├ónzare, planului de compensare al Companiei, precum si aceste politici ╚Öi proceduri.


D. Marketingul și vânzarea produselor este o activitate necesară în Farmasi și trebuie să fie subliniată în toate prezentările de recrutare.


E. To╚Ťi Consultantii vor proteja ╚Öi promova buna reputa╚Ťie a Farmasi ╚Öi a produselor sale.

3.3 Etica

A. Scopul nostru este s─â v─â oferim o combina╚Ťie de produse excep╚Ťional─â ╚Öi un plan de compensa╚Ťie atractiv. ├Än consecin╚Ť─â, apreciem criticile constructive ╚Öi ├«ncuraj─âm prezentarea de comentarii scrise adresate Regionalului zonei, Directorului National de Vanzari, precum si departamentului de Relatii Clienti al Companiei, at├óta timp c├ót astfel de comentarii vin ├«n mod respectuos ╚Öi productiv.


B. Comentariile negative ╚Öi dezam─âgitoare ale Consultantilor transmise altor persoane despre Companie, produsele sale, planul de compensare sau comportamentul perturbator la ├«nt├ólnirile sau evenimentele Companiei nu au alt scop dec├ót s─â atenueze entuziasmul tuturor celor care particip─â. Consultantii nu trebuie s─â denigreze Compania, al╚Ťi Consultanti, produsele si serviciile Companiei, planul de compensare sau administratorii, directorii, angaja╚Ťii, furnizorii de produse sau agen╚Ťii Companiei. Un astfel de comportament reprezint─â o ├«nc─âlcare semnificativ─â a acestor politici ╚Öi proceduri ╚Öi poate fi supus unor sanc╚Ťiuni pe care Compania le consider─â adecvate.


C. Farmasi aprob─â urm─âtorul cod de etic─â:


Consultantii trebuie s─â demonstreze corectitudine, toleran╚Ť─â ╚Öi respect fa╚Ť─â de to╚Ťi cei care sunt implica╚Ťi ├«n v├ónz─ârile Farmasi ╚Öi oportunit─â╚Ťile de v├ónz─âri Farmasi, indiferent de ras─â, sex, clas─â social─â sau religie;
Consultantii trebuie să contribuie și să promoveze o atmosferă de pozitivitate, lucru în echipă, bun spirit moral și spirit comunitar;
Consultantii trebuie s─â se str─âduiasc─â s─â rezolve eventuale probleme, inclusiv situa╚Ťiile cu membrii din echipa ori superiori, prin tact, obiectivitate ╚Öi bun─âvoin╚Ť─â;
Consultantii trebuie să fie responsabili, profesioniști și să se comporte cu integritate;
Consultantii nu vor denigra Compania, al╚Ťi Consultanti, angaja╚Ťii Companiei, furnizorii de produse sau agen╚Ťii, produsele, serviciile, v├ónz─ârile ╚Öi campaniile de marketing sau planul de compensare ╚Öi nu vor da declara╚Ťii ofensatoare, care s─â induc─â ├«n eroare sau s─â impun─â anumite idei altor persoane.
D. Farmasi poate lua m─âsuri adecvate ├«mpotriva unui Consultant care nu respecta cadrul etic prezentat mai sus, determinandu-se c─â atitudinea acestuia este d─âun─âtoare, perturbatoare sau cauzeaz─â prejudicii pentru Companie, al╚Ťi Consultanti sau Clien╚Ťi Farmasi.



3.4 Raportarea încălcării politicilor


A. Un Consultant care constată o încălcare a politicii de către un alt Consultant trebuie să trimită o sesizare scrisa din sectiunea Suport Consultant sau Contacteaza-ne. Notificarea trebuie să prezinte detaliile incidentului/situatiei, după cum urmează:


Natura ├«nc─âlc─ârii ╚Öi aspecte specifice pentru a sus╚Ťine afirma╚Ťia;
Numărul de evenimente și datele;
Persoanele implicate;
Orice alte documente justificative.
B. După prezentarea cazului Departamentului de Relatii Clienti al Companiei, vom cerceta incidentul în cauză și vom lua măsurile necesare daca acestea se impun.


C. Aceast─â sec╚Ťiune se refer─â la raportarea general─â a ├«nc─âlc─ârilor politicilor, a╚Öa cum au fost observate de al╚Ťi Consultanti pentru efortul reciproc de a sprijini, proteja ╚Öi ap─âra integritatea afacerii Farmasi ╚Öi a oportunit─â╚Ťilor de v├ónzare. Dac─â un Consultant are o pl├óngere sau reclama╚Ťie ├«mpotriva unui alt Consultant care se refer─â direct la afacerea sa sau la Farmasi, trebuie respectate procedurile stabilite ├«n aceste politici.


3.5 Sponsorizare

A. Sponsorul este persoana care introduce o persoan─â, fie c─â este vorba de un Client sau de un Consultant, ├«n afacerea Farmasi, ╚Öi o ajut─â s─â-╚Öi completeze ├«nscrierea, ├«i sprijin─â pe cei afla╚Ťi ├«n echipa sa ╚Öi continu─â s─â ofere instruire ╚Öi asisten╚Ť─â tuturor celor din echipa sa.


B. Fiecare Consultant care beneficiaza de plata unui bonus are obligatia de a semna contractul standard pus la dispozitie de Companie, in forma adecvata contului tau (persoana fizica sau persoana juridica).


C. Un Contract de Consultant care con╚Ťine nota╚Ťii sau semn─âturile altor persoane nu este valid ╚Öi nu va fi acceptat de c─âtre Companie.


D. Fiecare poten╚Ťial Consultant are dreptul s─â-╚Öi aleag─â ├«n cele din urm─â Sponsorul, dar nu vom permite Consultantilor s─â se angajeze ├«n activit─â╚Ťi de sponsorizare neetice (detaliata la pctul 3.6).


E. To╚Ťi Consultantii activi care ╚Öi-au ├«ndeplinit obliga╚Ťiile au dreptul s─â sponsorizeze ╚Öi s─â-i ├«nscrie pe al╚Ťii ├«n afacerea Farmasi. ├Än timp ce sunte╚Ťi implicat ├«n activit─â╚Ťi de sponsorizare, nu este neobi╚Önuit s─â ├«nt├ólni╚Ťi situa╚Ťii ├«n care mai mult de un Sponsor abordeaz─â acela╚Öi poten╚Ťial Consultant. Noul poten╚Ťial Consultant va ramane in echipa primului Sponsor care a prezentat o introducere cuprinz─âtoare a produselor sau oportunit─â╚Ťii Companiei.


3.6 Interzicerea sponsorizării încrucișate

A. Sponsorizarea ├«ncruci╚Öat─â este definit─â ca fiind ├«nscrierea unei persoane fizice sau juridice ├«ntr-o linie de sponsorizare diferit─â, in conditiile in care cea din urma are deja un cont creat. Sponsorizarea ├«ncruci╚Öat─â efectiv─â sau ├«ncercarea de a face acest lucru nu este permis─â. ├Än cazul ├«n care sponsorizarea ├«ncruci╚Öat─â este verificat─â de Companie, pot fi impuse sanc╚Ťiuni, p├ón─â la ╚Öi inclusiv ├«ncetarea activit─â╚Ťii unui Consultant/Sponsor. In cazul


B. Folosirea numelui so╚Ťului/so╚Ťiei sau al unei rude, a denumirilor comerciale, a numelor sau a numerelor de identificare fictive pentru evitarea sau eludarea acestei politici este strict interzis─â.


C. Această politică nu interzice transferul unei afaceri Farmasi în conformitate cu politica privind vânzarea sau transferul prezentată aici. Orice cerere de modificare sponsor va fi adresata in prima faza Directorului Regional, urmand ca acesta, in cazul in care aproba cererea, sa o escaladeze catre Directorul National de Vanzari.


3.7 Respectarea planului de compensare Farmasi


A. Consultantul trebuie s─â respecte termenii planului de compensare al Companiei. Orice abatere de la planul de compensare este strict interzis─â.


B. Un Consultant nu va oferi oportunitatea Farmasi unui potential Consultant prin sau ├«n combina╚Ťie cu orice alt sistem, program motivational sau metod─â de marketing, altul/alta dec├ót cel/cea specificat(─â) ├«n materialele oficiale ale Companiei.


C. Consultantul nu va solicita sau ├«ncuraja un Client actual sau poten╚Ťial s─â participe la afacerea Farmasi ├«n niciun mod care deviaz─â de la planul de compensare sau de la alte materiale ale Companiei.


D. ├Än afara acestor achizi╚Ťii sau pl─â╚Ťi necesare pentru a-╚Öi construi afacerea ├«n mod natural, un Consultant nu va solicita sau ├«ncuraja un Client/Consultant actual sau poten╚Ťial s─â efectueze o achizi╚Ťie de la sau o plat─â c─âtre o alt─â persoan─â fizic─â sau juridic─â, ca o condi╚Ťie pentru participarea la planul de compensare al Companiei.



3.8 Respectarea legilor aplicabile privind impozitul pe venit


A. Fiecare Consultant este unic raspunzator pentru desfasurarea acestei activitati, in conformitate cu dispozitiile legale, pentru plata oricarui impozit pe venit la care ar fi obligat, potrivit dispozitiilor legale, pentru depunerea oricaror declaratii fiscale, Societatea neavand nicio obligatie sau raspundere in acest sens. In aceasta situatie insa, nu veti face niciun demers care sa prejudicieze imaginea Farmasi, calitatea Produselor, nu veti savarsi acte de contrafacere a Produselor sau drepturilor de proprietate intelectuala ale Farmasi, nu veti savarsi acte de concurenta neloiala fata de Farmasi.


B. Dac─â un Consultant este scutit de impozit, acesta trebuie sa trimita Companiei prin Sectiunea Suport Consultant/Contacteaza-ne un document care sa ateste acest lucru.


C. Farmasi ├«ncurajeaz─â to╚Ťi Consultantii s─â solicite unui reprezentant fiscal informa╚Ťii si sfaturi suplimentare privind afacerea lor.

3.9 O afacere Farmasi per gospod─ârie

A. In cazul in care un potential consultant doreste sa se inscrie in Farmasi, iar in familia sa exista deja un consultant Farmasi, este obligatoriu ca acesta sa se inregistreze in echipa membrului de familie. Aceasta regula este aplicata pentru rudele de gradul 1 si 2 de sange sau prin alianta (mama si tatal potentialului candidat si/sau al sotului/sotiei, copiii si/sau nepotii potentialului candidat, fratii acestuia sau ai sotului/sotiei, bunica si bunicul sau si/sau al sotului/sotiei). Este interzis ca sotul unui consultant si rudele de sange si prin alianta de gradul 1 si 2 enumerate mai sus sa fie inregistrate sub grupuri/sponsori diferiti. In cazuri exceptionale, trebuie obtinuta aprobarea scrisa a managementului companiei.


B. In cazul primirii unei reclamatii scrise referitoare la activitatea unui Consultant pe mai multe conturi inregistrate pe nume diferite, in structuri diferite, cererea se va analiza si va fi aplicata decizia finala a managementului companiei.


3.10 Solicitare pentru alte companii sau produse

A. Consultantul poate ├«ncheia pe seama sa, cu societ─â╚Ťi concurente Societ─â╚Ťii, f─âr─â consim╚Ť─âm├óntul Societ─â╚Ťii, pe teritoriul Rom├óniei, contracte privind bunuri ┼či servicii similare celor care fac obiectul contractului. Prin excep╚Ťie, pe durata prezentului Contract, Consultantul care are calitatea de director 22%, nu poate negocia sau ├«ncheia pe seama sa, cu societ─â╚Ťi concurente Societ─â╚Ťii, f─âr─â consim┼ú─âm├óntul Societ─â╚Ťii, pe teritoriul Rom├óniei, contracte privind bunuri ┼či servicii similare celor care fac obiectul prezentului Contract, sub sanc╚Ťiunea pl─â╚Ťii de daune interese pentru acoperirea prejudiciilor suferite de Societate, al c─âror cuantum nu poate fi mai mic de 10.000 euro.


B. Av├ónd ├«n vedere know-how-ul acumulat pe durata prezentului Contract ╚Öi dup─â ├«ncetarea acestuia, pentru o perioad─â de 2 ani, Consultantul nu va putea derula, prin intermediul unor entit─â╚Ťi juridice de╚Ťinute sau controlate, ├«n mod direct sau indirect, de c─âtre Consultant, pe teritoriul Rom├óniei, activit─â╚Ťi de natura celor derulate de c─âtre Societate, pentru produse de natura celor comercializate de c─âtre Societate. Pe durata prezentului Contract ╚Öi dup─â ├«ncetarea acestuia, pentru o perioad─â de 2 ani, Consultantul nu va atrage, direct sau indirect, al╚Ťi consultan╚Ťi ai Societ─â╚Ťii, ├«n scopul prest─ârii de c─âtre ace╚Ötia de activit─â╚Ťi de natura celor ce fac obiectul prezentului Contract, c─âtre ter╚Ťe persoane, fizice sau juridice ce deruleaz─â activit─â╚Ťi similare cu cele derulate de c─âtre Societate, de╚Ťinute sau controlate, direct sau indirect de c─âtre Consultant, sau pentru care Consultantul presteaz─â servicii, ├«n mod dependent sau independent, de natura celor prestate pentru Societate. Termenul ÔÇ×recrutareÔÇŁ ├«nseamn─â solicitarea, ├«nscrierea, ├«ncurajarea sau efortul de a influen╚Ťa ├«n orice alt mod (direct sau printr-o ter╚Ť─â parte), ├«n mod efectiv sau ca o ├«ncercare ├«n acest sens, privind un alt Client sau Consultant, cu scopul de a se ├«nscrie sau participa la orice oportunitate de marketing ├«n re╚Ťea. Acest comportament reprezint─â recrutare chiar dac─â ac╚Ťiunile Sponsorului sunt ca r─âspuns la o solicitare a unui alt Client sau Consultant.


C. Cu toate acestea, pute╚Ťi vinde produse sau servicii non-concurente c─âtre Clien╚Ťii ╚Öi Consultanti Farmasi. ├Än mod specific, o companie non-concurent─â este definit─â ca o companie cu marketing ├«n re╚Ťea care NU vinde produse cosmetice ╚Öi de ├«ngrijire personal─â.


D. Un Cosnultant nu poate afi╚Öa sau grupa produsele sau serviciile Farmasi, ├«n literatura de v├ónz─âri, pe un site web sau ├«n ├«nt├ólniri de v├ónz─âri, cu alte produse sau servicii, pentru a evita confundarea sau inducerea ├«n eroare a unui poten╚Ťial Client sau Consultant, spre a crede c─â exist─â o rela╚Ťie ├«ntre Farmasi ╚Öi produse sau servicii care nu sunt legate de companie.


E. O ├«nc─âlcare a oric─âror prevederi din aceast─â sec╚Ťiune va constitui o interferen╚Ť─â contractual─â nerezonabil─â ╚Öi nejustificat─â ├«ntre Companie ╚Öi dumneavoastr─â. Ca urmare, astfel de ac╚Ťiuni ar provoca un prejudiciu ireparabil pentru Farmasi. ├Än acest caz, Compania poate impune, la propria sa discre╚Ťie, orice sanc╚Ťiune pe care o consider─â necesar─â ╚Öi potrivit─â ├«mpotriva Consultantulului sau afacerii sale, inclusiv rezilierea.


3.11 Prezentarea oportunit─â╚Ťii Farmasi


├Än prezentarea oportunit─â╚Ťii Companiei c─âtre poten╚Ťialii Clien╚Ťi ╚Öi Consultanti, trebuie s─â respecta╚Ťi urm─âtoarele prevederi:


S─â nu oferi╚Ťi informa╚Ťii false sau s─â omite╚Ťi orice aspect semnificativ despre planul de compensare.
S─â clarifica╚Ťi faptul c─â planul de compensare se bazeaz─â pe v├ónzarea produselor ╚Öi serviciilor Farmasi c─âtre consumatori.
S─â clarifica╚Ťi faptul c─â succesul poate fi atins numai prin eforturi independente substan╚Ťiale ╚Öi munc─â.
S─â nu face╚Ťi afirma╚Ťii privind produsele sau serviciile Companiei care nu se g─âsesc ├«n materialele oficiale ale Companiei.
S─â nu promova╚Ťi Farmasi ├«n nicio ╚Ťar─â ├«n care nu am stabilit ├«nc─â o prezen╚Ť─â.
Pentru toate produsele Farmasi, Compania ofer─â un pre╚Ť de v├ónzare stabilit pe care fiecare Consultant are obligatia de a-l respecta, nefiind permisa comercializare produselor sub pretul de catalog.



4.0 PLASAREA DE COMENZI



4.1 Politici generale privind comenzile


A. ÔÇ×Cump─ârarea bonusurilorÔÇŁ este strict interzis─â. Cump─ârarea bonusurilor include oricare dintre scenariile urm─âtoare: (i) ├«nscrierea persoanelor fizice sau juridice f─âr─â cunoa╚Öterea ╚Öi/sau ├«ncheierea unui Contract de c─âtre aceste persoane fizice sau juridice; (ii) ├«nscrierea frauduloas─â a unei persoane fizice sau juridice ca ╚Öi Consultant; (iii) ├«nscrierea sau ├«ncercarea de ├«nscriere persoane fizice sau juridice ca ╚Öi Consultanti ÔÇ×fantom─âÔÇŁ; (iv) achizi╚Ťionarea de produse sau servicii Farmasi ├«n numele unui alt Consultant sau sub num─ârul de identificare al unui alt Consultant, pentru a putea beneficia de comisioane sau bonusuri; (v) orice alt mecanism sau artificiu pentru calificare pentru avansare ├«n rang, stimulente, premii, comisioane sau bonusuri care nu se bazeaz─â pe achizi╚Ťii de produse sau servicii de c─âtre consumatorii finali, cu bun─â credin╚Ť─â. Consultantul nu va folosi contul curent, cardul de credit sau de debit al unei alte persoane pentru a se ├«nscrie ├«n Farmasi sau pentru a achizi╚Ťiona produse sau servicii f─âr─â permisiunea scris─â a titularului contului. Aceast─â documenta╚Ťie trebuie p─âstrat─â de Consultant pe termen nelimitat, ├«n cazul ├«n care va fi nevoie sa fie consultata.


B. Pre╚Ťurile pot fi modificate f─âr─â notificare.


C. Consultantul care este destinatarul unei comenzi deteriorate sau incorecte trebuie să notifice Compania în termen de maxim 24 ore de la primirea comenzii și să urmeze procedurile stabilite.



4.2 Obliga╚Ťia privind impozitul pe v├ónz─âri


A. Dumneavoastr─â, ├«n calitate de Consultant, ve╚Ťi respecta toate impozitele ╚Öi reglement─ârile de stat ╚Öi locale care vizeaz─â v├ónzarea produselor ╚Öi serviciilor noastre. Daca veti revinde Produsele, veti fi unic raspunzator pentru desfasurarea acestei activitati, in conformitate cu dispozitiile legale, pentru plata oricarui impozit pe venit la care ati fi obligat, potrivit dispozitiilor legale, pentru depunerea oricaror declaratii fiscale, Societatea neavand nicio obligatie sau raspundere in acest sens. In aceasta situatie insa, nu veti face niciun demers care sa prejudicieze imaginea Farmasi, calitatea Produselor, nu veti savarsi acte de contrafacere a Produselor sau drepturilor de proprietate intelectuala ale Farmasi, nu veti savarsi acte de concurenta neloiala fata de Farmasi. ├Äncuraj─âm fiecare Consultant s─â se consulte cu un reprezentant fiscal pentru informa╚Ťii suplimentare despre afacerea Farmasi proprie.


5.0 PLATA COMISIOANELOR ╚śI BONUSURILOR

5.1 Calificări pentru bonusuri și comisioane


A. Consultantul trebuie să fie activ (așa cum este definit în Glosarul termenilor) și să respecte aceste politici și proceduri pentru a putea beneficia de bonusuri și comisioane. Atâta timp cât un Consultant respectă termenii Contractului, vom plăti comisioane acelui Consultant în conformitate cu planul de compensare.


B. Ne rezervam dreptul de a nu plati comisioanele in cazul in care contractul nu este trimis catre companie in termen de maxim 30 de zile.


C. In cazul ├«n care comisionul lunar datorat de c─âtre Societate Consultantului este mai mic de 50 lei (respectiv max. 49,99 lei), suma datorat─â cu titlu de comision de c─âtre Societate Consultantului va fi transformat─â ╚Öi se va reg─âsi ├«n contul aferent Consultantului pe site-ul www.farmasi.ro sub forma unui credit care va putea fi utilizat pentru cump─ârarea de produse ale Societ─â╚Ťii;


D. Dupa afisarea comisioanelor interimare este necesar ca persoanele fizice sa selecteze si sa salveze optiunea de virare a bonusului pana pe data de maxim 15 a fiecarei luni. In cazul in care se doreste ca suma sa fie transferata in contul bancar conform celor agreate in contract, e recomandat ca optiunea "Contul Bancar" sa fie salvata in fiecare luna. In caz contrar, in cazul in care de exemplu in prima luna este selectat "Cont Bancar", in a doua "Cont Curent" (Farmasi), comisionul aferent celei de-a doua luni va fi cumulat cu cel din prima luna. Transferul va cuprinde asadar tot comisionul neplatit pana la acel moment.



5.2 Calculul comisioanelor ╚Öi discrepan╚Ťelor


A. Fiecare Consultant trebuie s─â ├«╚Öi revizuiasc─â rapoartele privind bonusurile/comisioanele aflate pe contul sau ╚Öi s─â raporteze orice discrepan╚Ťe ├«n termen de treizeci (30) de zile de la primire. Dup─â aceast─â perioad─â de gra╚Ťie ini╚Ťial─â de treizeci de zile, un Consultant renun╚Ť─â ├«n mod expres la orice drept la recalcularea comisioanelor.


B. Un Consultant care crede că a avut loc o calculare greșită a bonusurilor/comisioanelor trebuie să comunice acest lucru printr-o sesizare scrisa prin sectiunea Suport Consultant și să includă o descriere detaliată și numărul de cont în corpul notificarii.


C. Pentru informa╚Ťii suplimentare privind plata comisioanelor, consulta╚Ťi planul de compensare, precum si Regionalul zonei din care faceti parte.


5.3 Ajustări ale bonusurilor și comisioanelor pentru produsele returnate


A. Un Consultant prime╚Öte bonusuri ╚Öi comisioane ├«n func╚Ťie de v├ónz─ârile reale de produse ╚Öi servicii c─âtre consumatori finali. Atunci c├ónd un produs sau un serviciu este returnat Companiei sau este ajustat (produs lipsa, deteriorat sau indisponibilitate in stoc in momentul ambalarii coletului) pentru rambursare de c─âtre consumatorul final, bonusurile ╚Öi comisioanele care pot fi atribuite produsului sau serviciului returnat/ajustat vor fi scazute din v├ónz─ârile cumulate. Deducerile vor avea loc pentru luna ├«n care acele produse au fost comandate. Astfel, calculul comisionului va fi efectuat pe valoarea finala ramasa a vanzarilor cumulate.


B. Plata comisionului va fi amanata cu minim o luna in cazul in care un Director va avea timp de doua luni consecutive o rata a retururilor integrale la nivel de structura mai mare decat procentul national.


C. În cazul în care un Consultant își încetează activitatea și sumele bonusurilor sau comisioanelor care pot fi atribuite produselor sau serviciilor returnate nu au fost încă recuperate integral de Companie, restul soldului restant poate fi compensat cu orice alte sume care pot fi datorate de Companie Consultantului care și-a încetat activitatea.


6.0 SATISFAC╚ÜIE GARANTAT─é ╚śI RETURNAREA PRODUSELOR

Farmasi ofer─â tuturor Clien╚Ťilor o garan╚Ťie privind returnarea 100% a banilor ├«n 14 zile din momentul primirii coletului. Dac─â un Client a achizi╚Ťionat un produs sau un serviciu ╚Öi nu este mul╚Ťumit de produsul sau serviciul respectiv, acesta poate solicita o rambursare de la Consultant. Dac─â, ├«n calitate de Consultant, nu sunte╚Ťi 100% satisf─âcut de produsele noastre, pute╚Ťi s─â returna╚Ťi articolele pentru inlocuire sau rambursare in 14 zile din momentul primirii coletului. Costurile de expediere ╚Öi de manipulare suportate nu vor fi rambursate. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu Farmasi). Restituirea pre╚Ťului se va face ├«n propor╚Ťie de 100% din pre╚Ťul de cump─ârare sau din creditul acordat pentru produsul respectiv sau ├«n echivalent ╚Öi nu va include taxele de livrare ╚Öi manipulare pe care le-a╚Ťi pl─âtit. ├Än cazul produselor defecte sau deteriorate, Societatea va acoperi toate taxele de livrare.


6.1 Procesul si regulile de retur (partial) sau declarare produs lipsa/deteriorat


A. Orice returnare din partea unui Consultant, trebuie f─âcut─â dup─â cum urmeaz─â:


Va asigurati ca termenul acceptat de companie pentru retur (14 zile de la primirea produsului), respectiv pentru declararea unui produs lipsa sau defect (24 de ore de la primirea coletului) este inca valabil. In cazul in care acest termen este depasit, Farmasi isi rezerva dreptul de a nu opera respectiva cerere de retur sau ajustare, caz in care produsele nu vor fi inapoiate catre Client/Consultant in cazul in care acestea au fost deja trimise catre Companie;
Trimite╚Ťi articolele prin curier (nu Posta Romana) in aceeasi conditie ca la primire: in ambalaj original, fara deteriorari ori urme de folosire, fara defecte (exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu Farmasi), la adresa Strada Virginia nr. 4, comuna Dragomiresti-Vale, sat Dragomiresti-Deal, judetul Ilfov (CTP Park - FARMASI);
Furniza╚Ťi o copie a facturii cu produsele sau serviciile returnate. In dreptul produselor returnate trebuie inclus motivul return─ârii;
B. Toate retururile trebuie s─â fie expediate Companiei prepl─âtite, deoarece nu accept─âm coletele cu taxare la destinatar. E necesar s─â expedia╚Ťi produsul returnat cu urm─ârire ╚Öi asigurare, deoarece riscul de pierdere sau deteriorare la transport a produsului returnat va fi suportat numai de Client sau Consultant. Dac─â produsul returnat nu este primit la centrul de distribu╚Ťie al Companiei, este responsabilitatea Clientului sau a Consultantului s─â urm─âreasc─â transportul ╚Öi nu se va aplica niciun credit.


C. Toate retururile se vor expedia prin firme de curierat rapid (FAN, Cargus, GLS, DPD etc.), nu prin Posta Romana intrucat serviciul din urma nu implica livrarea coletelor la sediul Farmasi, ci doar a plicurilor. In aceste conditii, coletul va ramane in sediul Postei Romane, fara a fi predat Companiei.


D. Dac─â un produs este primit deteriorat sau defect, Compania va acoperi toate cheltuielile de expediere. Declararea si dovada produsului defect trebuie trimis─â in maxim 24 de ore din momentul primirii, prin intermediul unei fotografii si a completarii formularului online din sectiunea Suport Consultant.


E. Dac─â un produs lipseste din colet, Compania va acoperi toate cheltuielile de expediere. Declararea produsului lipsa trebuie trimis─â in maxim 24 de ore din momentul livrarii, prin intermediul formularului online din sectiunea Suport Consultant. Este obligatoriu ca sesizarea sa fie efectuata din contul Consultantului afectat. In cazul in care in termen de 60 de zile un Consultant va avea doua sesizari de lipsa deja operate, cea de-a treia nu va mai fi procesata.



6.2 Retururile integrale


A. Un colet va fi returnat Companiei in conditiile in care livrarea acestuia nu a fost finalizata conform termenului contractual agreat cu firma de curierat sau la cererea expeditorului. Scaderea vanzarilor in urma retururilor va fi efectuata pentru luna în care acele produse au fost initial comandate.


B. In cazul in care pe contul unui Consultant vor fi inregistrate 1 sau mai multe retururi integrale pe parcursul unei luni, acestuia ii va fi sistata optiunea de Plata Ramburs pentru o perioada de 90 de zile.


C. Orice Consultant/Sponsor are posibilitatea de a solicita retrimiterea unui colet in cazul in care acesta a fost returnat de catre firma de curierat. In cazul in care aceasta cerere este primita dupa afisarea comisioanelor finale, retrimiterea comenzii nu va presupune si recalcularea bonusurilor aferente. Solicitarea poate fi facuta direct de pe pagina de Consultant, iar plata comenzii retrimise se va efectua exclusiv prin card.



7.0 POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE


Pentru a raspunde cerintelor Regulamentului General de Protectia a Datelor 2016/679 (ÔÇťGDPRÔÇŁ), am incercat sa implementam toate masurile tehnice si organizatorice necesare pentru asigurarea securitatii Datelor, ceea ce face ca, in momentul in care Datele dumneavoastra ajung la noi, acestea sa beneficieze de nivelul adecvat de securitate impotriva distrugerii, pierderii, modificarii, divulgarii neautorizate, accesului neautorizat, fie ele accidentale sau ilegale. Personalul nostru este instruit in ceea ce priveste modul in care trebuie sa gestioneze Datele, clientii si furnizorii nostri isi asuma, la randul lor, obligatii de confidentialitate, iar sistemele noastre informatice sunt astfel protejate incat sa previna, pe cat permite tehnologia de la acest moment, incidentele de securitate. Este foarte important ca Datele pe care ni le furnizati sa fie corecte si actuale. De aceea, va rugam sa ne informati imediat ce intervin schimbari ale Datelor pentru a ne permite sa facem actualizarile necesare cu privire la acestea. Vom putea solicita o copie a cartii de identitate pentru verificarea corectitudinii CNP-ului, dar care va fi stearsa din evidentele noastre in termen de max. 30 de zile de la primirea ei. In masura in care ne veti furniza Date ce apartin unei alte persoane, va rugam sa va asigurati ca ati obtinut in prealabil consimtamantul acesteia pentru a ni le furniza. In cazul in care va trebui sa utilizam Datele furnizate pentru a va contacta, iar acestea nu va apartin, va trebui sa informam persoana ale carei Date ne-au fost furnizate despre sursa acestora, adica despre faptul ca acestea ne-au fost furnizate de catre dumneavoastra. In toate situatiile in care accesati web-site-ul nostru, vom putea colecta in mod pasiv si Date precum: adresa de IP a device-ului folosit de dumneavoastra, tipul device-ului, tipul de browser pe care il folositi, precum ╚Öi orice termeni de c─âutare pe care ├«i introduce╚Ťi pe web-site-ul nostru. Serverul nostru web procedeaza la agregarea acestor informa╚Ťii pentru a monitoriza nivelul de activitate pe web-site-ul nostru, pentru a evalua eficacitatea acestuia ╚Öi pentru a imbunatati con╚Ťinutul, pentru a va face vizita o experienta usoara si placuta. Aceste date sunt colectate insa anonim, asa incat nu pot conduce la identificarea dumneavoastra. Prin ├«ncheierea Contractului de Consultant, autoriza╚Ťi Compania s─â v─â dezv─âluie numele ╚Öi informa╚Ťiile de contact pentru a sus╚Ťine Consultantii numai ├«n activit─â╚Ťi legate de dezvoltarea afacerii Farmasi. Consultantul este de acord s─â men╚Ťin─â confiden╚Ťialitatea ╚Öi securitatea acestor informa╚Ťii ╚Öi s─â le utilizeze exclusiv ├«n scopul de a sprijini ╚Öi de a oferi servicii organiza╚Ťiei descendente ╚Öi de a gestiona afacerea Farmasi. In toate situatiile de furnizare a Datelor prin intermediul web-site-ului nostru, la Datele dumneavoastra ar putea avea acces furnizorii nostri de servicii de mententanta IT, furnizorul serviciului de hosting al web-site-ului nostru situati in Turcia, dar in legatura cu care s-au implementat garantii adecvate pentru transferul Datelor, respectiv incheierea de clauze contractuale standard, alti furnizori sau destinatari ai datelor si care vor avea acces la Date doar in masura necesara prestarii serviciilor catre noi, numai pentru perioada necesara prestarii acestora si doar la datele absolut necesare prestarii serviciilor. Ne vom asigura in toate cazurile ca furnizorii nostri si-au asumat obligatii de confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.


8.0 INFORMA╚ÜII PROPRIETARE ╚śI SECRETE COMERCIALE

8.1 Rapoarte de activitate, liste ╚Öi informa╚Ťii proprietare

Prin completarea ╚Öi semnarea Contractului de Consultant, recunoa╚Öte╚Ťi c─â rapoartele de activitate, listele cu numele ╚Öi informa╚Ťiile de contact ale Clien╚Ťilor ╚Öi Consultantilor ╚Öi orice alte informa╚Ťii care con╚Ťin date financiare, ╚Ötiin╚Ťifice sau alte date, at├ót scrise, c├ót ╚Öi difuzate ├«n alt mod de c─âtre Companie, referitoare la activitatea Farmasi (denumite ├«n mod colectiv ÔÇ×RapoarteÔÇŁ) sunt informa╚Ťii confiden╚Ťiale ╚Öi proprietare ╚Öi secrete comerciale apar╚Ťin├ónd Companiei.


8.2 Obliga╚Ťia de confiden╚Ťialitate


A. Având în vedere know-how-ul acumulat pe durata prezentului Contract și după încetarea acestuia, pentru o perioadă de 2 ani, Consultantul nu va utiliza informatiile din rapoarte pentru a concura cu Farmasi sau pentru nici un alt scop decat promovarea afacerii dvs.;


B. Pe durata prezentului Contract ╚Öi dup─â ├«ncetarea acestuia, pentru o perioad─â de 2 ani, Consultantul nu va atrage, direct sau indirect, al╚Ťi consultan╚Ťi ai Societ─â╚Ťii, ├«n scopul prest─ârii de c─âtre ace╚Ötia de activit─â╚Ťi de natura celor ce fac obiectul prezentului Contract, c─âtre ter╚Ťe persoane, fizice sau juridice ce deruleaz─â activit─â╚Ťi similare cu cele derulate de c─âtre Societate, de╚Ťinute sau controlate, direct sau indirect de c─âtre Consultant, sau pentru care Consultantul presteaz─â servicii, ├«n mod dependent sau independent, de natura celor prestate pentru Societate.

8.3 Încălcare și daune

Consultantul recunoa╚Öte c─â astfel de informa╚Ťii proprietare sunt unice prin natura lor ╚Öi c─â divulgarea sau utilizarea acestora cu ├«nc─âlcarea acestei dispozi╚Ťii va avea ca rezultat daune ireparabile suferite de Farmasi ╚Öi afacerile independente Farmasi. Compania ╚Öi Consultantii s─âi vor avea dreptul la m─âsuri compensatorii sau la recuperarea daunelor de la orice Consultant care ├«ncalc─â aceast─â dispozi╚Ťie ├«n orice ac╚Ťiune pentru a-╚Öi exercita drepturile ├«n conformitate cu aceast─â sec╚Ťiune. Partea c├ó╚Ötig─âtoare va avea dreptul la acordarea onorariilor avoca╚Ťiale, a costurilor de judecat─â ╚Öi a cheltuielilor.


8.4 Returnarea materialelor

La cererea Companiei, orice actual sau fost Consultant va returna originalul ╚Öi toate copiile tuturor rapoartelor c─âtre sediul corporativ, ├«mpreun─â cu orice alte informa╚Ťii confiden╚Ťiale ale Companiei aflate ├«n posesia acestuia. Consultantul va contacta departamentul de Relatii Clienti pentru detalii referitoare la returnarea materialele.



9.0 PUBLICITATE, MATERIALE PROMO╚ÜIONALE, UTILIZAREA DENUMIRILOR ╚śI M─éRCILOR COMERCIALE ALE COMPANIEI


9.1 Etichetarea, ambalarea și afișarea produselor


A. Un Consultant nu poate s─â reeticheteze, s─â reambaleze, s─â reumple sau s─â modifice etichetele pentru niciun produs, informa╚Ťie, materiale sau programe Farmasi, ├«n niciun fel. O asemenea reetichetare sau reambalare ├«ncalc─â legile de stat, ceea ce poate duce la sanc╚Ťiuni penale sau civile sau la r─âspundere civil─â.


B. Un Consultant nu va face ca niciun produs sau serviciu al Companiei sau denumire comercial─â a Companiei s─â fie v├óndut(─â) sau expus(─â) ├«n unit─â╚Ťi de v├ónzare cu am─ânuntul. Consultantului ├«i este interzis─â v├ónzarea produselor Societ─â╚Ťii ├«n sistem de Retail.


C. Un Consultant poate vinde produse ╚Öi servicii ale Companiei ╚Öi poate afi╚Öa denumirea comercial─â a Companiei ├«n orice cabin─â de prezentare adecvat─â (cum ar fi expozi╚Ťii comerciale) dup─â agrearea acestui lucru cu Regionalul zonei, precum si dupa aprobarea scris─â prealabil─â din partea Companiei. Cererea privind aprobarea Companiei poate fi transmis─â printr-o notificare scrisa din sectiunea Suport Consultant.


D. Ne rezervăm dreptul de a refuza autorizarea participării la orice eveniment pe care nu îl considerăm un for adecvat pentru promovarea produselor și serviciilor sale.

9.2 Utilizarea denumirilor și materialelor protejate ale Companiei


A. Un Consultant trebuie s─â protejeze ╚Öi s─â promoveze buna reputa╚Ťie a Companiei ╚Öi a produselor ╚Öi serviciilor pe care le comercializeaz─â. Marketingul ╚Öi promovarea Companiei, oportunit─â╚Ťii Farmasi, planului de compensare, produselor ╚Öi serviciilor sale vor fi ├«n concordan╚Ť─â cu interesul public ╚Öi trebuie s─â evite orice comportament ╚Öi orice practici nepoliticoase, ├«n╚Öel─âtoare, false, neetice sau imorale.


B. Toate materialele promo╚Ťionale furnizate sau create de noi trebuie s─â fie utilizate ├«n forma lor original─â ╚Öi nu pot fi modificate dec├ót cu acordul prealabil scris al managementului companiei.


C. Denumirea Farmasi, fiecare dintre denumirile de produse ╚Öi servicii ╚Öi alte denumiri care au fost adoptate de c─âtre Companie ├«n leg─âtur─â cu afacerea sa sunt denumiri comerciale, m─ârci comerciale ╚Öi m─ârci de servicii proprietare ale Farmasi. ├Än consecin╚Ť─â, aceste m─ârci sunt de o mare valoare pentru Companie ╚Öi sunt furnizate Consultantilor pentru utilizarea lor numai ├«ntr-o manier─â expres autorizat─â.


D. Utilizarea de c─âtre Consultanti a denumirii ÔÇ×FarmasiÔÇŁ este limitat─â pentru a proteja drepturile de proprietate ale Companiei, asigur├óndu-se faptul c─â denumirile protejate ale Companiei nu vor fi pierdute sau compromise de utilizarea neautorizat─â. Utilizarea denumirii Farmasi pe orice articol care nu este produs de Companie este interzis─â, cu excep╚Ťia urm─âtoarelor:


Este permis ca un Consultant sa detina pagini si conturi de Facebook sau Instagram pe care sa le foloseasca cu scopul de a promova businessul Farmasi. Numele acestor pagini poate contine cuvantul Farmasi, insa este interzisa folosirea numelui exact ÔÇťFarmasi RomaniaÔÇŁ, iar in descriere trebuie sa mentioneze clar si vizibil ÔÇťAcesta nu este un cont oficial Farmasi RomaniaÔÇŁ.
Este permis ca un Consultant sa aiba propriul sau website de recrutare si promovare a afacerii Farmasi, dar nu de comercializare produse. Este obligatoriu sa existe pe site intr-un mod vizibil, pe home page in partea de sus, mentiunea ÔÇťAcesta nu este website-ul oficial Farmasi RomaniaÔÇŁ.
Procedurile ulterioare referitoare la utilizarea denumirii Farmasi sunt urm─âtoarele:
Toate articolele de papet─ârie (foi cu antet, plicuri ╚Öi c─âr╚Ťi de vizit─â) care poart─â numele sau sigla Farmasi, destinate utiliz─ârii de c─âtre Consultant, trebuie s─â fie aprobate ├«n scris de Campanie.
Consultantii Farmasi pot scrie ÔÇ×Consultant FarmasiÔÇŁ ├«n paginile albe din cartea de telefoane, sub numele propriu.
Consultantii nu pot folosi denumirile ÔÇ×FarmasiÔÇŁsau ÔÇ×Sediul FarmasiÔÇŁ atunci c├ónd r─âspund la telefon, pentru a crea un mesaj vocal sau pentru a folosi un serviciu de r─âspuns, astfel ├«nc├ót s─â poata lasa apelantului impresia c─â a sunat la sediul oficial.
F. Anumite fotografii și imagini grafice utilizate de Farmasi în publicitate, ambalaje și site-urile sale sunt rezultatul unor contracte plătite cu furnizori externi care nu se extind la Consultanti. Dacă un Consultant dorește să utilizeze aceste fotografii sau imagini grafice, trebuie să negocieze contracte individuale cu furnizorii, pe baza unui onorariu.


G. Un Consultant nu va ap─ârea sau nu va folosi televiziunea, radio sau nu va folosi alte mijloace de comunicare pentru a promova sau discuta despre Companie, programele, produsele sau serviciile sale, f─âr─â permisiunea scris─â prealabil─â din partea managementului Companiei.


H. Farmasi ├«╚Öi rezerv─â dreptul de a anula aprobarea prealabil─â a oric─ârui material pentru sus╚Ťinerea v├ónz─ârilor sau material promo╚Ťional, pentru a respecta legi ╚Öi reglement─âri schimbate ╚Öi poate solicita scoaterea de pe pia╚Ť─â a acestor materiale, f─âr─â vreo obliga╚Ťie financiar─â fa╚Ť─â de Consultantul afectat.


İ. Un Consultant nu va promova produse sau servicii non-Farmasi în asociere cu produsele sau serviciile Companiei pe aceleași site-uri sau materiale publicitare.


J. Nu se pot face afirma╚Ťii (inclusiv m─ârturii personale) cu privire la propriet─â╚Ťile terapeutice, curative sau benefice ale niciunui produs Farmasi oferit, cu excep╚Ťia celor cuprinse ├«n literatura oficial─â a Companiei. ├Än special, niciun Consultant nu poate sus╚Ťine c─â Farmasi ╚Öi produsele sale comercializate sunt utile ├«n vindecarea, tratarea, diagnosticarea, atenuarea sau prevenirea oric─âror boli. Astfel de afirma╚Ťii pot fi percepute ca afirma╚Ťii medicale sau farmaceutice. Nu numai c─â astfel de afirma╚Ťii ├«ncalc─â politicile Farmasi, dar, de asemenea, pot ├«nc─âlca legile ╚Öi reglement─ârile de stat, inclusiv legea privind alimentele, medicamentele ╚Öi cosmeticele.


K. Aceste reguli au ca scop protejarea imaginii companiei si nerespectarea lor va atrage blocarae contului de Consultant pentru o perioada determinata sau definitiva.

9.3 Limite privind faxurile, e-mailurile si SMS-urile catre potentiali clienti/consultanti


Cu excep╚Ťia prevederilor din aceast─â sec╚Ťiune, un Consultant nu poate folosi sau transmite ├«n mod nesolicitat faxuri, e-mailuri, distribu╚Ťie de mas─â prin e-mail sau SMS care promoveaz─â func╚Ťionarea afacerii Farmasi. Excep╚Ťiile sunt:


Cele transmise către orice persoană care și-a acordat în prealabil permisiunea;
Cele trimise c─âtre orice persoan─â cu care Consultantul a stabilit o afacere sau o rela╚Ťie personal─â anterioar─â.

9.4 Restric╚Ťii privind internetul ╚Öi site-urile ter╚Ťe

A. Un Consultant nu poate folosi sau ├«ncerca s─â ├«nregistreze nici una dintre denumirile comerciale, m─ârcile comerciale, denumirile de servicii, m─ârcile de servicii, denumirile de produse, adresele URL, frazele publicitare, numele Companiei sau orice derivat al acestora, pentru niciun scop, inclusiv, dar f─âr─â a se limita la, numele de domenii de internet (URL), site-uri ter╚Ťe, adrese de e-mail, pagini web sau bloguri.


B. Un Consultant nu poate folosi sau înregistra nume de domenii, adrese de e-mail și/sau pseudonime online care ar putea genera confuzie, induce în eroare sau înșela persoanele să creadă că o comunicare este de la sau este proprietatea Companiei Farmasi. Exemple de adrese URL, adrese de e-mail și pseudonime online admise pot apărea după cum urmează (exemple):


Facebook.com/iloveFarmasi;
[email protected];
Determinarea a ceea ce ar putea provoca confuzie, induce în eroare sau ce ar putea fi considerat înșelător se bazeaza pe analizarea continutului de catre Companie.


C. Un Consultant nu poate vinde produse, servicii Farmasi ╚Öi nu poate oferi oportunitatea de v├ónzare Farmasi prin intermediul licita╚Ťiilor online. Farmasi ├«╚Öi promoveaz─â afacerea prin v├ónz─âri la domiciliu ╚Öi ├«n cadrul unor evenimente. Prin urmare, interac╚Ťiunile fa╚Ť─â ├«n fa╚Ť─â cu Clien╚Ťii ╚Öi Consultantii sunt esen╚Ťiale pentru succesul individual ├«n aceast─â afacere. Din acest motiv, Farmasi are o abordare strict─â privind v├ónz─ârile online prin intermediul licitatiilor online. Compania nu permite unui Consultant s─â v├ónd─â niciun produs Farmasi pe OLX , Facebook Marketplace sau alte site-uri similare, denumite colectiv ÔÇ×magazine onlineÔÇŁ. Pe durata activitatii dvs. de Consultant, ave╚Ťi dreptul s─â men╚Ťine╚Ťi un profil pe oricare dintre aceste magazine online, ├«ns─â nu este permisa v├ónzarea sau oferirea de produse ale Companiei. Aceea╚Öi politic─â se aplic─â ╚Öi altor site-uri ter╚Ťe prin care un Consultant ar putea vinde produse Farmasi.


D. Compania ofer─â tuturor Consultantilor un site replicat. Un site replicat Farmasi este un site web personal pentru Consultantii care este g─âzduit pe serverele Companiei. ├Än ceea ce prive╚Öte orice Consultant care dore╚Öte s─â-╚Öi dezvolte propriul site web ter╚Ť (sau site care nu este afiliat Companiei ╚Öi care este ├«n mod independent de╚Ťinut ╚Öi administrat de Consultant), Este permis ca un Consultant sa aiba propriul sau website de recrutare si promovare a businessului Farmasi (dar nu de comercializare produse). Insa va trebui sa mentioneze pe site intr-un mod vizibil, pe home page in partea de sus, ca ÔÇťacesta nu este website-ul oficial Farmasi RomaniaÔÇŁ. De asemenea, sunte╚Ťi de acord s─â modifica╚Ťi site-ul, pentru a v─â conforma politicilor curente sau viitoare ale Companiei.


E. Pentru a evita confuzia, urm─âtoarele trei elemente trebuie de asemenea s─â fie afi╚Öate ├«n mod vizibil ├«n partea de sus a fiec─ârei pagini a unui site ter╚Ť:


1. Logo-ul Consultantului Farmasi


2. Numele ╚Öi func╚Ťia dvs.


3. Butonul de redirec╚Ťionare c─âtre site-ul oficial Farmasi


F. Un Consultant nu poate utiliza site-uri ter╚Ťe care con╚Ťin materiale copiate din surse corporative (cum ar fi bro╚Öuri Farmasi, CD-uri, videoclipuri, casete, evenimente, prezent─âri ╚Öi site-uri web corporative). Aceast─â politic─â asigur─â coeren╚Ťa m─ârcii, permite Clien╚Ťilor ╚Öi Consultantilor s─â r─âm├ón─â la curent cu schimbarea produselor, serviciilor ╚Öi informa╚Ťiilor, faciliteaz─â ├«nscrierea la Sponsorul corect ╚Öi asigur─â asisten╚Ť─â privind conformitatea cu reglement─ârile guvernamentale.


G. Re╚Ťelele de socializare pot fi folosite pentru a promova produselor Farmasi. PROFILELE GENERATE DE UN CONSULTANT ├ÄN ORICE COMUNITATE DE PE RE╚ÜELELE DE SOCIALIZARE UNDE SE DISCUT─é SAU SE MEN╚ÜIONEAZ─é DESPRE PRODUSE FARMASI TREBUIE S─é IDENTIFICE CLAR CONSULTANTUL CA ATARE, iar c├ónd un Consultant particip─â in acele comunit─â╚Ťi, acesta trebuie s─â evite conversa╚Ťii, comentarii, imagini, video, audio, aplica╚Ťii necorespunz─âtoare sau orice alt con╚Ťinut destinat adul╚Ťilor, profan, discriminatoriu sau vulgar. Compania va stabili la propria discre╚Ťie ce este necorespunz─âtor, iar Compania va aplica m─âsuri disciplinare. Anun╚Ťurile de tip banner ╚Öi imaginile folosite pe aceste site-uri trebuie s─â fie actuale ╚Öi trebuie s─â provin─â din biblioteca aprobat─â de Farmasi.


H. Post─ârile anonime sau utilizarea unui pseudonim referitoare la produsele si serviciile Farmasi pe orice re╚Ťea de socializare sunt interzise.


─░. Sunt interzise post─ârile false, ├«n╚Öel─âtoare sau am─âgitoare. Acestea includ, dar nu se limiteaz─â la, post─âri false sau ├«n╚Öel─âtoare referitoare la oportunitatea de a ob╚Ťine venituri de la Farmasi, la produsele ╚Öi serviciile Companie.


J. Consultanti sunt direct responsabili pentru post─ârile lor ╚Öi pentru toate celelalte activit─â╚Ťi online legate de Farmasi. Consultantii sunt, de asemenea, direct responsabili pentru post─ârile si activitatile care apar pe orice site sau re╚Ťea de socializare pe care Consultantul ├«l/o de╚Ťine, opereaz─â sau controleaz─â.


K. Dac─â afacerea dvs. Farmasi este anulat─â din orice motiv, trebuie s─â ├«ntrerupe╚Ťi utilizarea denumirii Companiei ╚Öi a tuturor m─ârcilor comerciale, denumirilor comerciale, m─ârcilor de servicii ╚Öi a altor propriet─â╚Ťi intelectuale ╚Öi a tuturor derivatelor acestor m─ârci ╚Öi propriet─â╚Ťi intelectuale, ├«n orice post─âri ╚Öi pe toate re╚Ťelele de socializare pe care le utiliza╚Ťi. Dac─â posta╚Ťi pe orice pagin─â de re╚Ťea de socializare pe care v-a╚Ťi identificat anterior ca fiind Consultant Farmasi, trebuie s─â afisati ├«n mod clar c─â nu mai sunte╚Ťi proprietar de afacere ca si Consultant Farmasi.


L. Nerespectarea acestor politici pentru desf─â╚Öurarea afacerilor online poate duce la pierderea dreptului Consultantului de a face publicitate ╚Öi de a comercializa produsele ╚Öi serviciile Companiei ╚Öi oportunitatea Farmasi online sau orice alt─â ac╚Ťiune disciplinar─â disponibil─â ├«n conformitate cu politicile ╚Öi procedurile agreate de managementul Companiei.

9.5 Materiale publicitare ╚Öi promo╚Ťionale

A. Nu este permis─â nicio reclam─â special─â am─âgitoare. Aceasta include, dar nu se limiteaz─â la, oferte de afaceri gratuite, pachete gratuite de produse, programe aditionale de recrutare (in plus fata de cele comunicare de Companie), alte oferte care ofer─â avantaje dincolo de cele disponibile prin intermediul Companiei.


B. Publicitatea ╚Öi toate formele de comunicare trebuie s─â respecte principiile onestit─â╚Ťii ╚Öi propriet─â╚Ťii.


C. Toate materialele publicitare, inclusiv, dar f─âr─â a se limita la materiale imprimate, pe internet, buletine informatice, televiziune, radio etc., sunt supuse aprob─ârii prealabile din partea managementului companiei. Aceste cereri se fac in forma scrisa, prin sectiunea Suport Consultant.


D. Compania ├«╚Öi rezerv─â dreptul de a anula aprobarea prealabil─â a materialelor publicitare sau de promovare prezentate pentru a se conforma legilor ╚Öi reglement─ârilor ├«n schimbare ╚Öi poate solicita scoaterea unor astfel de reclame de pe pia╚Ť─â, f─âr─â a avea vreo obliga╚Ťie fa╚Ť─â de Consultantul afectat.


9.6 Permisiune privind m─ârturiile


Prin semnarea Contractului de Consultant, ne da╚Ťi permisiunea de a folosi m─ârturia sau imaginea ╚Öi asem─ânarea dvs. ├«n materialele de v├ónz─âri corporative, incluz├ónd, dar f─âr─â a se limita la, materialele tip─ârite, mijloacele electronice, audio ╚Öi video. ├Än schimbul permisiunii de a participa la oportunitatea Farmasi, renun╚Ťa╚Ťi la orice drept de a fi desp─âgubit pentru utilizarea m─ârturiei sau a imaginii ╚Öi a asem─ân─ârii dvs., de╚Öi Compania poate fi pl─âtit─â pentru articole sau materiale de v├ónz─âri care con╚Ťin o astfel de imagine ╚Öi asem─ânare. ├Än unele cazuri, o m─ârturie a Consultantului poate ap─ârea ├«n alte materiale publicitare ale Consultantului. Dac─â nu dori╚Ťi s─â participa╚Ťi la materialele de v├ónz─âri ╚Öi marketing ale Farmasi, trebuie s─â adresa╚Ťi o notificare scris─â departamentului Relatii Clienti, pentru a v─â asigura c─â m─ârturia, imaginea ╚Öi asem─ânarea dvs. nu vor fi folosite ├«n materiale corporative, ├«n articole de recunoa╚Ötere corporativ─â, publicitate sau ├«nregistr─âri din evenimentele anuale.


10.0 MODIFIC─éRI ADUSE UNEI CONT DE CONSULTANT

10.1 Modificarea Contractului de Consultant

Un Consultant își poate schimba statutul din Persoana Fizica in Persoana Juridica prin comunicarea Numarului Unic de Inregistrare al firmei sale (CUI), precum si numele acesteia, printr-o sesizare scrisa din sectiunea Suport Consultant. Facturile Consultantului vor incepe a fi emise pe firma din momentul confirmarii din partea Farmasi a actualizarii datelor in sistem. In termen de maxim treizeci (30) de zile lucratoare este necesar sa fie transmis catre noi si contractul semnat de catre Consultant. De asemenea, plata comisionului pe persoana juridica va fi posibila incepand cu luna actualizarii datelor, nu si retroactiv.


10.2 Cum se poate suspenda calitatea de Consultant

Calitatea de Consultant se poate suspenda in urmatoarele situatii:

- daca, de la momentul inscrierii ca si Consultant, nu s-a plasat nicio comanda timp de 60 de zile;

- daca au trecut mai mult de 180 de zile de la plasarea ultimei comenzi.


In aceste situatii, la momentul reactivarii ca si Consultant, perioada anterioara in care ati fost Consultant, nu se va lua in considerare pentru calcularea bonusurilor, comisioanelor si a altor beneficii care sunt acordate de Societate avand in vedere o anumita vechime, un numar de comenzi, o valoare a comenzilor sau alte criterii ce tin de activitatea Dvs. anterioara de Consultant.


Pentru reactivare, va rugam sa urmati instructiunile detaliate din sectiunea de logare care vor implica introducerea codului Dvs. de consultant, a noului cod de sponsor (daca se doreste) si a codului unic primit prin SMS, pe numarul de telefon existent in baza noastra de date. Atentie: Daca in luna reactivarii nu este plasata si livrata o comanda de nimim 30 puncte, contul poate fi suspendat din nou. In acest caz, procedura de reactivare va trebui efectuata din nou.

10.3 Schimbarea organiza╚Ťiilor

A. Consultantul, la momentul ├«nscrierii sau reactivarii contului, poate opta s─â fac─â parte dintr-o anumita echipa, a unui Consultant/Sponsor ├«nregistrat. Ulterior, Consultantul nu mai poate solicita mutarea dintr-o echipa in alta. Se accept─â excep╚Ťii de la aceast─â condi╚Ťie doar dac─â exist─â motive ├«ntemeiate, iar solicitarea este trimis─â ├«n scris catre superiorii regiunii in prima faza, iar ulterior persoanelor desemnate din Management, pentru analiza si decizie ulterioara.


B. Compania își păstrează dreptul de a aproba sau de a refuza orice solicitare de reînscriere după demisia unui Consultant.


C. Consultantul nu va avea dreptul s─â p─âstreze un rang anterior, o linie de reprezentan╚Ťi sau drepturi la bonusuri din orice organiza╚Ťie anterioar─â.


10.4 Sponsorizarea neetice


A. Activit─â╚Ťile de sponsorizare neetice includ, dar nu se limiteaz─â la, atragerea, licitarea sau angajarea ├«n concuren╚Ť─â neloial─â, ├«n ├«ncercarea de a dob├óndi un poten╚Ťial Consultant de la alt Sponsor sau de a influen╚Ťa un Consultant s─â se transfere intr-o alta structura.


B. Acuza╚Ťiile de sponsorizare neetic─â trebuie raportate ├«n scris prin sectiunea Suport Consultant in maxim 3 luni din momentul in care schimbarea/furtul a fost infaptuit/a. Orice reclamatie primita dupa acest termen nu va mai fi luata in considerare. ├Än cazul ├«n care reclamatia este justificata si documentata prin dovezi clare, Farmasi isi rezerva dreptul de a transfera Consultantul (si echipa sa daca este cazul) la un alt Sponsor, cel in structura caruia a fost efectuata prima inscriere. Acest lucru se va produce f─âr─â aprobarea Sponsorului curent sau a Consultantilor implicati. Compania r─âm├óne ├«n acest caz autoritatea final─â.


C. Farmasi interzice ac╚Ťiunea de ÔÇ×stackingÔÇŁ. ÔÇ×Stacking-ulÔÇŁ este manipularea neautorizat─â a sistemului de compensare al Companiei ╚Öi/sau a planului de marketing ├«n scopul de a declan╚Öa comisioane sau de a determina o promovare a unui Consultant din linia de reprezentan╚Ťi ├«ntr-o manier─â nedob├óndit─â. Un exemplu de stacking are loc atunci c├ónd un Sponsor plaseaz─â participan╚Ťii sub o linie de reprezentan╚Ťi inactiv─â f─âr─â cuno╚Ötin╚Ťele acestora, pentru a declan╚Öa o calificare nemeritat─â pentru comisioane. Stacking-ul este un comportament neetic ╚Öi inacceptabil ╚Öi, ca atare, este un delict pedepsit cu m─âsuri p├ón─â la ├«ncetarea pozi╚Ťiilor de consultant independent ale tuturor persoanelor fizice ╚Öi/sau juridice despre care se constat─â c─â sunt direct implicate, inclusiv.


D. ├Än cazul ├«n care Consultantii se angajeaz─â ├«n solicitarea ╚Öi/sau atragerea membrilor unei alte companii de v├ónz─âri directe, pentru a vinde sau distribui produse ╚Öi servicii Farmasi, ace╚Ötia se supun la riscul de a fi ac╚Ťiona╚Ťi ├«n instan╚Ť─â de c─âtre cealalt─â companie de v├ónz─âri directe. Dac─â este ini╚Ťiat un proces, o procedur─â de arbitraj sau mediere ├«mpotriva unui Consultant despre care se sus╚Ťine c─â s-a angajat ├«ntr-o activitate de recrutare necorespunz─âtoare privind for╚Ťa de v├ónz─âri sau clien╚Ťii unei alte companii, Compania nu va pl─âti niciun cost de ap─ârare sau taxe legale ale Consultantului, iar Compania nu va desp─âgubi Consultant pentru nicio hot─âr├óre, atribuire sau solu╚Ťionare.

10.5 Succesiune

A. La decesul sau incapacitatea unui Consultant, afacerea Consultantului poate fi transferat─â succesorilor s─âi legali interesa╚Ťi. Ori de c├óte ori o afacere Farmasi este transferat─â prin testament sau prin alt proces testamentar, succesorul dob├ónde╚Öte dreptul de a colecta toate bonusurile ╚Öi comisioanele organiza╚Ťiei de v├ónz─âri a Consultantului decedat. Succesorul trebuie:


Să completeze și să semneze un nou Contract de Consultant;
Să respecte termenii și prevederile Contractului de Consultant; și
B. Documenta╚Ťia legal─â adecvat─â trebuie trimis─â departamentului de conformitate al Companiei, pentru a se asigura c─â transferul este efectuat ├«n mod corespunz─âtor. Pentru a afecta transferul testamentar al unei afaceri Farmasi, succesorul trebuie s─â furnizeze urm─âtoarele informa╚Ťii departamentului de conformitate al Companiei:


O copie legalizată a certificatului de deces; și
O copie legalizat─â a testamentului sau o alt─â documenta╚Ťie legal─â adecvat─â care stabile╚Öte dreptul succesorului la afacerea Farmasi.
C. Pentru a finaliza un transfer al afacerii Farmasi din cauza incapacit─â╚Ťii, succesorul trebuie s─â furnizeze urm─âtoarele informa╚Ťii departamentului de conformitate al Companiei:


O copie legalizată a unei numiri în calitate de mandatar;
O copie legalizat─â a documentului de mandatare sau alt─â documenta╚Ťie legal─â adecvat─â care stabile╚Öte dreptul mandatarului de a administra afacerea Farmasi; ╚Öi
Un Contract de Consultant completat și semnat de mandatar.
D. Dacă succesorul este deja un Consultant existent, Compania va permite unui astfel de Consultant să își păstreze propria afacere plus afacerea moștenită active timp de până la șase (6) luni. Până la sfârșitul perioadei de 6 luni, Consultantul trebuie să fi comprimat (dacă este cazul), vândut sau transferat în alt mod afacerea existentă sau afacerea moștenită.


E. Dacă succesorul dorește să închidă afacerea Farmasi, acesta trebuie să depună o cerere scrisa.


10.6 Demisie/anulare voluntar─â


A. Un Consultant poate să-și închidă imediat afacerea prin trimiterea unei notificări scrise din sectiunea Suport Consultant. Notificarea scrisă trebuie să includă următoarele:


Inten╚Ťia Consultantului de a demisiona
Data incetarii;
Num─ârul de identificare Farmasi;
Motivul incetarii activitatii
B. Un Consultant nu poate folosi demisia sau anularea voluntară ca o modalitate de a schimba imediat Sponsorul. În schimb, Consultantul care a demisionat în mod voluntar nu este eligibil să solicite din nou o afacere sau să aibă vreun interes financiar în orice afacere Farmasi timp de șase (6) luni de la primirea notificării scrise privind demisia.


C. În urma unei anulări voluntare, un Consultant:


Nu va avea dreptul, titlul, preten╚Ťia sau interesul fa╚Ť─â de niciun comision sau bonus din v├ónz─ârile generate de fosta organiza╚Ťie a Consultantului sau nicio alt─â plat─â ├«n leg─âtur─â cu afacerea anterioar─â independent─â a Consultantului;
Renun╚Ť─â efectiv la orice revendicare a drepturilor de proprietate sau a oric─ârui interes ├«n sau c─âtre fosta linie de reprezentan╚Ťi a Consultantului;
Va primi comisioane ╚Öi bonusuri doar pentru ultima perioad─â de plat─â integral─â ├«n care a fost activ ├«nainte de anulare, minus sumele re╚Ťinute ├«n cursul unei anchete care preced─â o anulare involuntar─â ╚Öi orice alte sume datorate Companiei.

10.7 Închidere involuntară


A. Compania își rezervă dreptul de a închide o afacere Farmasi a Consultantului pentru următoarele motive, dar fără a se limita la acestea:


├Änc─âlcarea oric─âror termeni sau condi╚Ťii din Contractul de Consultant;
├Änc─âlcarea oric─ârei dispozi╚Ťii din aceste politici ╚Öi proceduri;
├Änc─âlcarea oric─ârei dispozi╚Ťii din planul de compensare;
├Änc─âlcarea oric─ârei legi, ordonan╚Ťe sau reglement─âri aplicabile privind afacerea FarmasI
Implicarea ├«n practici de afaceri neetice sau ├«nc─âlcarea standardelor de tranzac╚Ťionare loial─â;
Identificarea unor potentiale fraude privind retururile integrale multiple pe conturi
B. Farmasi va anun╚Ťa ├«n scris Consultantul despre inten╚Ťia de a ├«nchide afacerea Consultantului ╚Öi despre motivele rezilierii. Consultantul va avea la dispozi╚Ťie ╚Öapte (7) zile calendaristice de la data acestei notific─âri pentru a contesta rezilierea ├«n scris. Farmasi trebuie s─â primeasc─â contesta╚Ťia scris─â a Consultantului ├«n termen de ╚Öapte (7) zile calendaristice de la data scrisorii de reziliere. ├Än cazul ├«n care contesta╚Ťia scris─â nu este primit─â ├«n acest termen, rezilierea va fi considerat─â definitiv─â.


C. Dac─â Consultantul depune o contesta╚Ťie la reziliere ├«n timp util, Compania va revizui decizia, ├«mpreun─â cu orice alte informa╚Ťii pe care le consider─â relevante, va reconsidera orice alt─â ac╚Ťiune corespunz─âtoare ╚Öi va comunica Consultantului decizia sa. Decizia Companiei este apoi considerat─â definitiv─â ╚Öi nu face obiectul unei revizuiri ulterioare.


D. ├Än cazul ├«n care rezilierea nu este anulat─â, va intra ├«n vigoare la data notific─ârii ini╚Ťiale de c─âtre Companie. Fostului Consultant i se va interzice ulterior s─â utilizeze denumirile, m─ârcile sau semnele, etichetele, articolele de papet─ârie, materialele publicitare sau comerciale care se refer─â la sau sunt asociate cu orice produse sau servicii ale Farmasi. Echipa Consultantului vizat de reziliere va fi transferata Sponsorului sau activ.


E. Consultantul supus rezilierii involuntare de c─âtre Companie nu poate aplica din nou pentru o afacere, sub numele actual sau orice alt nume sau entitate, f─âr─â consim╚Ť─âm├óntul scris expres al managementului companiei. ├Än orice caz, un astfel de Consultant nu poate solicita o nou─â afacere pe o perioad─â de dou─âsprezece (12) luni de la data rezilierii.


10.8. In cazul in care un Manager de nivel 22% doreste inchiderea contului/i se suspenda activitatea, mutarea echipei sale se va face astfel:
- In cazul in care sponsorul sau are un titlu superior decat cel al Managerului care solicita inchiderea contului, echipa celui din urma va fi mutata in mod automat pe linie superioara (sponsorului direct).
- In cazul in care sponsorul sau are nivel egal/mai mic decat cel al Managerului care solicita inchiderea contului, echipa celui din urma va fi transferata unui cont automat denumit Farmasi Virtual pentru o perioada de minim 6 luni. Dupa aceasta perioada, echipa va fi transferata sponsorului exclusiv daca acesta a reusit sa atinga titlu superior vs. cel al Managerului 22% incetat. In caz contrar, echipa ramane sub Farmasi Virtual. Aplicabil in ambele cazuri prezentate la pct. 10.6, respectiv 10.7.

11.0 SANCȚIUNI DISCIPLINARE

11.1 Impunerea de m─âsuri disciplinare - Scop

Este ├«n spiritul Farmasi ca integritatea ╚Öi corectitudinea s─â p─âtrund─â for╚Ťa de v├ónz─âri, oferind astfel tuturor Consultantilor o ╚Öans─â egal─â s─â construiasc─â o afacere de succes. Prin urmare, ne rezerv─âm dreptul de a impune sanc╚Ťiuni disciplinare ├«n orice moment, atunci c├ónd stabilim c─â un Consultant a ├«nc─âlcat Contractul, oricare dintre aceste politici ╚Öi proceduri sau planul de compensare, care pot fi modificate din c├ónd ├«n c├ónd de c─âtre Companie.


11.2 Consecin╚Ťele ╚Öi remedierea ├«nc─âlc─ârii

A. Ac╚Ťiunile disciplinare pot include una sau mai multe dintre urm─âtoarele:

- Monitorizarea comportamentului unui Consultant pe o anumit─â perioad─â de timp pentru a asigura conformitatea;
Emiterea unui avertisment scris sau solicitarea Consultantului de a lua m─âsuri corective imediate;
Impunerea unei sanctiuni (care poate fi impus─â imediat sau re╚Ťinut─â din pl─â╚Ťile viitoare ale comisioanelor) sau re╚Ťinerea pl─â╚Ťilor comisioanelor (ÔÇ×Re╚Ťinerea comisioanelorÔÇŁ) p├ón─â la rezolvarea problemei care a cauzat re╚Ťinerea comisioanelor sau p├ón─â c├ónd Compania prime╚Öte asigur─âri suplimentare adecvate de la Consultant privind asigurarea conformit─â╚Ťii ├«n viitor;
- Suspendarea de la participarea la evenimente, recompense sau recunoaștere legate de Companie sau Consultant;
- Suspendarea Contractului de Consultant și a afacerii dvs. pentru una sau mai multe perioade de plată;
- Rezilierea involuntară a Contractului de Consultant și închiderea afacerii dvs.;
- Orice alt─â m─âsur─â pe care o consider─âm fezabil─â ╚Öi potrivit─â pentru a solu╚Ťiona ├«n mod corect daunele cauzate de ├«nc─âlcarea reglement─ârilor sau contractului de c─âtre Consultant; sau
- Proceduri judiciare pentru repara╚Ťii monetare sau echitabile.

12.0 Procedura de solutionare a reclamatiilor

12.1 Consultantul/ Cumparatorul va transmite orice nemultumiri cu privire la Produse, privind viciile acestora, constatate personal sau primite din partea altora, sau orice alte nemultumiri sau plangeri, din sectiunea Suport Consultant (dupa logare) sau Contacteaza-ne (direct pe www.farmasi.ro).


Solicitarile vor fi analizate de persoanele desemnate din cadrul Societatii, iar in cazul in care va fi necesar, Consultantului i se vor cere informatii si lamuriri suplimentare, acesta urmand a asigura toata asistenta si sprijinul necesar pentru lamurirea sesizarii in cauza. Sesizarile se vor solutiona in termen de max. 30 de zile.


├Än situa╚Ťia constat─ârii unor vicii ale Produselor v├óndute de Societate Consultantului, altele dec├ót cele legate de nerespectarea de c─âtre Consultant a condi╚Ťiilor de depozitare, manipulare, transport etc., care impun retragerea de la v├ónzare a Produselor, Societatea va prelua aceste Produse de la Consultant, cu restituirea contravalorii acestora sau cu furnizarea unor produse de inlocuire, daca Consultantul opteaza in acest sens.


12.2 Daune

A. ├Än orice caz, care provine din sau se refer─â la rezilierea abuziv─â a Contractului de Consultant ╚Öi/sau ├«nchiderea unei afaceri Farmasi a Consultantului, Compania ╚Öi Consultantul sunt de acord c─â pagubele vor fi extrem de dificil de constatat. Prin urmare, Compania ╚Öi Consultantul stipuleaz─â c─â, ├«n cazul ├«n care rezilierea involuntar─â a Contractului de Consultant ╚Öi/sau pierderea afacerii Farmasi a Consultantului este dovedit─â ╚Öi considerat─â a fi abuziv─â ├«n temeiul oric─ârei teorii a dreptului, unicele m─âsuri reparatorii disponibile Consultantului vor fi daunele-interese calculate dup─â cum urmeaz─â: ├Än cazul Consultantilor cu nivel 18% sau mai mare, daunele-interese se vor ridica la valoarea compens─ârii brute pe care ar fi ob╚Ťinut-o ├«n conformitate cu planul de compensare Farmasi in lunile in care a fost afectata din momentul greselii.


B. ├Än orice ac╚Ťiune care rezult─â din sau ├«n leg─âtur─â cu Contractul, afacerea Farmasi sau rela╚Ťia dintre Companie ╚Öi Consultant, ambele p─âr╚Ťi renun╚Ť─â la toate cererile de desp─âgubire pentru daune incidente ╚Öi/sau de consecin╚Ť─â, chiar dac─â cealalt─â parte a fost informat─â cu privire la probabilitatea apari╚Ťiei unor asemenea daune. Compania ╚Öi Consultantul mai renun╚Ť─â la toate preten╚Ťiile de daune exemplare ╚Öi punitive.


12.3 Clauza de separabilitate

Dac─â orice prevedere a acestor politici ╚Öi proceduri se consider─â invalid─â sau inaplicabil─â din orice motiv, numai prevederea invalid─â va fi eliminat─â. Termenii ╚Öi dispozi╚Ťiile r─âmase vor r─âm├óne ├«n vigoare ╚Öi vor fi interpretate ca ╚Öi cum o astfel de prevedere invalid─â sau inaplicabil─â nu ar fi f─âcut parte din aceste politici ╚Öi proceduri.



12.4 Clauza de renun╚Ťare


Existen╚Ťa oric─ârei preten╚Ťii sau cauze de ac╚Ťiune a unui Consultant ├«mpotriva Companiei nu va constitui o ap─ârare ├«mpotriva aplic─ârii de c─âtre noi a oric─ârui termen sau dispozi╚Ťii din aceste politici ╚Öi proceduri.


12.5 Succesori ╚Öi preten╚Ťii

Acordul va fi obligatoriu ╚Öi va ac╚Ťiona ├«n beneficiul p─âr╚Ťilor ╚Öi al succesorilor ╚Öi cesionarilor acestora.

13.0 Legea aplicabila. Solutionarea diferendelor.


Termenii si Conditiile sunt considerate, potrivit dispozitiilor legale, contracte incheiate la distanta, potrivit Legii aplicabile si sunt guvernate de aceasta. Orice dispute cu privire la interpretarea, executarea si incetarea Termenilor si Conditiilor urmeaza a fi solutionate pe cale amiabila, iar in cazul imposibilitatii solutionarii amiabile, vor fi adresate instantelor judecatoresti competente din Bucuresti, daca Legea aplicabila nu stabileste in mod obligatoriu competenta altor instante.

14.0 GLOSARUL TERMENILOR

CONSULTANT ACTIV: Un Consultant care ├«ndepline╚Öte cerin╚Ťele minime de volum definite ├«n planul de compensare pentru a asigura eligibilitatea pentru comisioane ╚Öi bonusuri.


CONTRACT: Contractul dintre Companie ╚Öi fiecare Consultant, care include: cererea ╚Öi contractul de Consultant, aceste politici ╚Öi proceduri ╚Öi planul de compensare al Companiei, toate ├«n forma lor actual─â ╚Öi modificate de Companie ├«n viitor. Aceste documente sunt denumite colectiv ÔÇ×ContractulÔÇŁ.


CONSULTANT: O persoan─â care achizi╚Ťioneaz─â un produs, genereaz─â v├ónz─âri cu am─ânuntul ╚Öi comisioane pentru dezvoltarea afacerii.


REZILIERE: Închiderea afacerii Consultantului. Anularea poate fi voluntară sau involuntară.


PLAN DE COMPENSARE: Liniile directoare ╚Öi literatura de referin╚Ť─â pentru a descrie modul ├«n care Consultantii pot genera comisioane ╚Öi bonusuri. Consulta╚Ťi planul oficial de compensare al Farmasi pentru mai multe detalii.


CLIENT: Un Client care achizi╚Ťioneaz─â produse Farmasi ╚Öi nu se implic─â ├«n v├ónzarea cu am─ânuntul a produsului sau ├«n construirea unei afaceri.


ORGANIZA╚ÜIE: Clien╚Ťii ╚Öi Consultantii sunt plasa╚Ťi sub un anumit Consultant.


MATERIALE OFICIALE ALE COMPANIEI: Literatură, benzi audio sau video și alte materiale dezvoltate, tipărite, publicate și distribuite de Farmasi Consultantilor săi.


RECRUTARE: ├Än sensul politicii Companiei privind conflictul de interese, termenul ÔÇ×RecrutareÔÇŁ ├«nseamn─â solicitarea, ├«nscrierea, ├«ncurajarea sau efortul de a influen╚Ťa ├«n orice alt mod, direct sau indirect, ├«n mod efectiv sau ca ╚Öi tentativ─â, sau prin intermediul unei ter╚Ťe p─âr╚Ťi, a Clien╚Ťilor sau Consultantilor, s─â se ├«nscrie sau s─â participe la o alt─â re╚Ťea de marketing pe mai multe niveluri, marketing ├«n re╚Ťea sau oportunit─â╚Ťi de v├ónzare direct─â.


STARE DE REVÂNZARE:

Produsele sunt considerate ÔÇ×├«n stare de rev├ónzareÔÇŁ dac─â sunt ├«ndeplinite urm─âtoarele elemente:

- (i) produsele rămân nedeschise și neutilizate;

- (ii) ambalajul și eticheta originale ale produsului sunt nemodificate și nedeteriorate;

- (iii) produsele sunt ├«ntr-o asemenea stare ├«nc├ót este o practic─â comercial─â rezonabil─â ├«n cadrul industriei s─â se v├ónd─â marfa la pre╚Ťul integral; ╚Öi

- (iv) produsul con╚Ťine eticheta Farmasi actual─â. Nicio marf─â identificat─â ├«n mod clar la momentul v├ónz─ârii ca nereturnabil─â, ├«ntrerupt─â ca produc╚Ťie sau articol sezonier nu se poate considera ├«n stare de rev├ónzare.


SPONSOR:
Un Consultant care ├«nscrie un Client sau alt Consultant ├«n Companie ╚Öi este listat ca Sponsor pe Contractul de Consultant. Actul de ├«nscriere a altora ╚Öi de formare a acestora pentru a deveni Consultanti este numit ÔÇ×sponsorizareÔÇŁ.

Completarile si actualizarile ulterioare le veti gasi pe site-ul companiei Farmasi, in meniul din partea de jos a paginii.

Farmasi by Antonela Roman
error: Acest continut este protejat!