Farmasi by Antonela Roman

POLITICA DE RETUR

Farmasi by Antonela Roman

SATISFAC╚ÜIE GARANTAT─é ╚śI RETURNAREA PRODUSELOR

Farmasi ofer─â tuturor Clien╚Ťilor o garan╚Ťie privind returnarea 100% a banilor ├«n 14 zile din momentul primirii coletului.

Dac─â un Client a achizi╚Ťionat un produs sau un serviciu ╚Öi nu este mul╚Ťumit de produsul sau serviciul respectiv, acesta poate solicita o rambursare de la Consultant.

Dac─â, ├«n calitate de Consultant, nu sunte╚Ťi 100% satisf─âcut de produsele noastre, pute╚Ťi s─â returna╚Ťi articolele pentru inlocuire sau rambursare in 14 zile din momentul primirii coletului. Costurile de expediere ╚Öi de manipulare suportate nu vor fi rambursate. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu Farmasi). Restituirea pre╚Ťului se va face ├«n propor╚Ťie de 100% din pre╚Ťul de cump─ârare sau din creditul acordat pentru produsul respectiv sau ├«n echivalent ╚Öi nu va include taxele de livrare ╚Öi manipulare pe care le-a╚Ťi pl─âtit. ├Än cazul produselor defecte sau deteriorate, Societatea va acoperi toate taxele de livrare si este necesar sa parcurgeti pasii detaliati in Politici si Proceduri interne.

Procesul de retur

A. Orice returnare din partea unui Consultant, trebuie f─âcut─â dup─â cum urmeaz─â:

- Va asigurati ca termenul acceptat de companie pentru retur (14 zile de la primirea produsului) este inca valabil. In cazul in care acest termen este depasit, Farmasi isi rezerva dreptul de a nu opera respectiva cerere de retur, caz in care produsele nu vor fi inapoiate catre Client/Consultant in cazul in care acestea au fost deja trimise catre Companie;
Trimite╚Ťi articolele prin curier (nu Posta Romana) in aceeasi conditie ca la primire: in ambalaj original, fara deteriorari ori urme de folosire, fara defecte (exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu Farmasi), la adresa Strada Virginia nr. 4, comuna Dragomiresti-Vale, sat Dragomiresti-Deal, judetul Ilfov (CTP Park - FARMASI);
Furniza╚Ťi o copie a facturii cu produsele returnate. In dreptul produselor returnate trebuie inclus motivul return─ârii;

B. Toate retururile trebuie s─â fie expediate Companiei prepl─âtite, deoarece nu accept─âm coletele cu taxare la destinatar.

- E necesar s─â expedia╚Ťi produsul returnat cu urm─ârire ╚Öi asigurare, deoarece riscul de pierdere sau deteriorare la transport a produsului returnat va fi suportat numai de Client sau Consultant.
- Dac─â produsul returnat nu este primit la centrul de distribu╚Ťie al Companiei, este responsabilitatea Clientului sau a Consultantului s─â urm─âreasc─â transportul ╚Öi nu se va aplica niciun credit.

C. Toate retururile se vor expedia prin firme de curierat rapid (FAN, Cargus, GLS, DPD etc.), nu prin Posta Romana intrucat serviciul din urma nu implica livrarea coletelor la sediul Farmasi, ci doar a plicurilor. In aceste conditii, coletul va ramane in sediul Postei Romane, fara a fi predat Companiei.

Completarile si actualizarile ulterioare le veti gasi pe site-ul companiei Farmasi, in meniul din partea de jos a paginii.

Farmasi by Antonela Roman
error: Acest continut este protejat!